|

هزینه 90 میلیون دلاری از بیت کوین و اتریوم چیست؟

بویا 90 میلیون دلار برای بیت کوین و اتریوم هزینه می کند!

لینک کوتاه کپی شد

بزرگترین شرکت بازی های تخته و کارتی چین، Boyaa Interactive، قرار است 100 میلیون دلار برای خرید ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH) هزینه کند. در واقع، طبق به‌روزرسانی منتشر شده، شرکت ثبت شده در فهرست هنگ‌کنگ قرار است طی 12 ماه آینده دارایی‌های دیجیتال را به دست آورد.

توسعه‌دهنده بازی‌های کارتی آنلاین به فهرستی از شرکت‌های دولتی می‌پیوندد که به دنبال نقطه‌ای برای ورود به دارایی‌های دیجیتال هستند. متعاقباً، ابتکار به دست آوردن دارایی های دیجیتال توسط هیئت مدیره ایجاد شد. علاوه بر این، این طرح در حال حاضر در انتظار تصویب از سوی سهامداران آن است.

بزرگترین شرکت بازی با ورق چین که هزینه های زیادی را روی بیت کوین و اتریوم خرج می کند.

سال 2022 بدون شک زمستان رمزنگاری یک ساله برای بخش دارایی های دیجیتال بود. با این حال، مطمئناً امسال همه چیز رو به جلو بوده است، زیرا این صنعت نوعی بازگشت به شکل خود را حفظ کرده است. علاوه بر این، بخشی از این بازگشت به دلیل میزبان شرکت هایی است که به دنبال مشارکت در صنعت هستند. این واقعیت از طریق یک ابتکار بزرگ که توسط یکی از بزرگترین شرکت های چین انجام شده است، مجدداً تأیید می شود.

در واقع، Boyaa Interactive چین برنامه خود را برای هزینه 100 میلیون دلاری برای خرید بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و سایر ارزهای دیجیتال اعلام کرده است. به طور خاص، این طرح در به‌روزرسانی جدید منتشر شده اعلام شد و طی 12 ماه آینده انجام خواهد شد.

این طرح به دلیل ماهیت فراگیر در حال حاضر در انتظار تصویب از سوی سهامداران است. در واقع، هیئت مدیره اطمینان حاصل می کند که صندوق 100 میلیون دلاری به راحتی در دسترس است. متعاقباً، آنها می توانند «تأیید سهامداران قبلی را برای هر خرید» کاهش دهند.

پس از آن، این تأیید، مجموعه وسیعی از وجوه مورد استفاده برای کسب BTC و ETH را مشاهده می‌کند. به طور خاص، 45 میلیون دلار بر اساس ارزش بازار به دو ارز دیجیتال بزرگ اختصاص خواهد یافت. پس از آن، 10 میلیون دلار توسط Boyaa برای خرید استیبل کوین هایی مانند Tether و USD استفاده می شود.

در مقابل، طرح قبلی که در ماه آگوست تصویب شد، منجر به خرید 5 میلیون دلار ارز دیجیتال در سال آینده شد. این تصویب طرح سپس مقدار مصرف شده برای کسب دارایی های دیجیتال توسط شرکت را افزایش می دهد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی