|

پیش بینی مهم از ریپل!

Ripple افزایش 400 درصدی را تا 3 دلار پیش بینی می کند.

لینک کوتاه کپی شد

XRP، توکن مورد استفاده شرکت فین‌تک ریپل، در ۲۴ ساعت گذشته با اصلاح ۰.۸ درصدی مواجه شده است. این توکن نیز نسبت به هفته قبل 1.1 درصد کاهش یافته است. با این وجود، XRP از ابتدای سال هنوز بیش از 76 درصد افزایش یافته است. XRP پس از حکم دادگاه ایالات متحده مبنی بر اینکه ریپل فروش توکن به سرمایه گذاران خرد تحت قانون اوراق بهادار نیست، شروع به افزایش کرد. وضعیت "غیر امنیتی" XRP را به یک دارایی جذاب برای بسیاری از سرمایه گذاران تبدیل می کند.

طبق گفته ربات چت AI (هوش مصنوعی) OpenAI ChatGPT، XRP می تواند سال 2023 را با قیمت 3 دلار به پایان برساند. این افزایش به معنای رشد حدود 400 درصدی نسبت به سطوح فعلی است. چت بات به پیروزی جزئی اخیر ریپل در نبرد با SEC (کمیسیون بورس و اوراق بهادار) و احتمال رشد صعودی در سال 2024 اشاره کرده است. ) ETF (صندوق قابل معامله در بورس). هر دوی این پیشرفت‌ها می‌توانند یک رالی مشابه سال 2021 را برای صنعت دارایی دیجیتال آغاز کنند.

از سوی دیگر، Bard AI گوگل چشم انداز محافظه کارانه تری را برای توکن XRP ریپل پیش بینی کرده است. طبق ربات هوش مصنوعی، XRP می تواند بین 0.5 تا 1.8 دلار برسد. پلتفرم هوش مصنوعی احساسات بازار، نظارت نظارتی و پذیرش نهادی را از جمله عوامل دیگر در نظر گرفت.

آیا XRP ریپل با اصلاح دیگری روبرو خواهد شد؟

اگرچه XRP در سال 2023 عملکرد باورنکردنی از خود نشان داده است، برخی از حرکات نهنگ توجه جامعه را به خود جلب کرده است. طبق داده‌های مربوط به Whale Alert، 80 میلیون توکن XRP از ریپل به یک کیف پول ناشناخته منتقل شدند. ارزش توکن ها حدود 48.11 میلیون دلار است.

علاوه بر این، هنگامی که 26.70 میلیون توکن XRP به Bitstamp، یک صرافی مستقر در لوکزامبورگ، نقل مکان کردند، یک تراکنش مهم دیگر توجه جامعه را به خود جلب کرد. حرکت توکن ها به داخل صرافی نزولی است زیرا ممکن است فشار فروش را افزایش دهد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی