|

تحولی عظیم در ریپل!

ریپل

گروه مشاغل پیشنهاد می کند که Ripple ممکن است برای IPO آماده شود

لینک کوتاه کپی شد

ریپل یک فرصت شغلی برای نقش «مدیر ارشد ارتباطات سهامداران» منتشر کرده است. این شغل برای نیویورک و میامی در ایالات متحده و لندن، بریتانیا فهرست شده است. افتتاحیه مورد بحث شامل یک خط ارتباط مستقیم با سهامداران است که با یک شرکت سهامی عام ارتباط دارد.

طبق این پست، این شخص "مسئول استراتژی/اجرای ارتباطات و مدیریت روابط برای گروه های کلیدی سرمایه گذاران موجود و بالقوه، سهامداران فعلی و تحلیلگران مالی خواهد بود."

طبق افتتاحیه نیویورک، فرد حقوقی بین 143792 تا 179740 دلار دریافت خواهد کرد.

بسیاری از حامیان XRP بر این باورند که آگهی شغلی اشاره ای به این است که ریپل ممکن است به زودی برای عمومی شدن آماده شود. علاوه بر این، بسیاری از مدیران شرکت در موارد متعدد پیشنهاد کرده اند که شرکت می تواند سهامی عام شود. با این حال، آنها همیشه از دادن هر چارچوب زمانی آزمایشی خودداری کرده اند.

اگر ریپل عمومی شود آیا XRP افزایش می یابد؟

بسیاری پیشنهاد کرده‌اند که یک Ripple IPO (عرضه عمومی اولیه) می‌تواند به افزایش سرسام‌آور قیمت XRP کمک کند. برخی حتی افزایش 20 برابری قیمت توکن را پیشنهاد کرده اند که یک شبه به 10 دلار می رسد. این شرکت به احتمال زیاد درآمد هنگفتی از فروش سهام خواهد داشت البته در صورتی که IPO انجام شود.

با این حال، ما هیچ تاییدیه ای از سوی شرکت نداریم که آیا آنها واقعاً عمومی خواهند شد یا خیر. این شرکت اخیراً یک پیروزی جزئی در برابر کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) کسب کرد که منجر به افزایش ناگهانی قیمت XRP شد. همراه کردن آن با یک IPO به احتمال زیاد باعث افزایش رشد دیگری برای پنجمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار خواهد شد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی