|

ریپل جنگ به پا خواهد کرد!

ریپل

زمان آن فرارسیده که ریپل می تواند به 10 دلار برسد؟

لینک کوتاه کپی شد

XRP، توکن مورد استفاده ریپل، سال پر سودی در سال 2023 داشته است. از ژانویه، دارایی بیش از 90 درصد افزایش یافته است. رشد انفجاری XRP احتمالاً به دلیل حکم دادگاه است که تحت تعریف امنیت قرار نمی گیرد.

رای دادگاه به نفع ریپل به میزان قابل توجهی محبوبیت XRP را افزایش داده است. با این حال، سرمایه گذاران همچنان منتظر هستند تا توکن از مرز 1 دلار فراتر رود.

چه زمانی XRP ریپل می تواند به 10 دلار برسد؟

طبق گفته Changelly، XRP می تواند تا سال 2030، تقریباً شش سال آینده، به قیمت 10.39 دلار برسد. رسیدن XRP به 10 دلار به معنای رشد 1438 درصدی نسبت به سطوح فعلی است. این شرکت همچنین پیش‌بینی می‌کند که این توکن تا سال 2032 به 26 دلار برسد. رسیدن به 26 دلار به معنای افزایش 3900 درصدی نسبت به سطوح فعلی است.

با این حال، این سوال پیش می‌آید که چگونه این توکن به 10 دلار می‌رسد. ریپل، شرکت فین‌تک که از توکن XRP استفاده می‌کند، به‌ویژه در میان سیستم‌های بانکی جهانی شاهد افزایش استقبال بوده است. بانک آمریکا یکی از قدیمی ترین شرکای این شرکت است. سایر مؤسسات مالی شامل HSBC است که اخیراً با یک شرکت متعلق به ریپل به نام متاکو همکاری کرده است.

XRP به همراه Toncoin (TON) در مرکز مالی بین المللی دبی (DIFC) نیز گنجانده شد. این حرکت XRP را به همراه بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH) و لایت کوین (LTE) یکی از معدود توکن های پذیرفته شده در منطقه ویژه اقتصادی کرد.

پذیرش سازمانی یکی از بزرگترین محرک‌ها برای قیمت دارایی است. اگر شرکت‌های بیشتری شروع به استفاده از خدمات ریپل کنند، ممکن است شاهد افزایش قیمت توکن باشیم. علاوه بر این، برچسب "غیر امنیتی" این توکن باید به آن کمک کند تا شاهد افزایش پذیرش در بین سرمایه گذاران خرد باشد. هر دوی این پیشرفت ها می توانند قیمت توکن را از مرز 1 دلار فراتر ببرند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی