|

پیش‌بینی قیمت ریپل برای آخر هفته!

توکن بومی ریپل XRP در حال حاضر با قیمت 0.60 دلار معامله می شود و برای سه روز متوالی در رنگ سبز باقی مانده است.

لینک کوتاه کپی شد

توکن بومی ریپل XRP در حال حاضر با قیمت 0.60 دلار معامله می شود و برای سه روز متوالی در رنگ سبز باقی مانده است. پنجمین ارز بزرگ از نظر ارزش بازار به ارزش 32 میلیارد دلار در دو هفته گذشته نزدیک به 17 درصد افزایش یافت، علیرغم اینکه پیش بینی قیمت خلاف این را بیان می کرد.

این ارز دیجیتال در حال جذب احساسات صعودی است زیرا سازمان خدمات مالی دبی (DFSA) XRP را برای استفاده در مرکز مالی بین‌المللی دبی (DIFC) تأیید کرده است. اینجا را بخوانید تا بدانید که XRP چگونه به دبی در تکامل ارزهای دیجیتال و بلاک چین کمک می‌کند تا وارد عصر جدیدی شود.

اکنون که XRP روی پای جلو باقی مانده است، پیش‌بینی قیمت آخر هفته را برجسته می‌کنیم. در این مقاله، توضیح خواهیم داد که توکن بومی ریپل چگونه می تواند در آخر هفته آینده معامله کند.

 پیش‌بینی قیمت XRP

شرکت پیشرو در معیارهای زنجیره ای و پیش بینی قیمت Changelly پیش بینی می کند که XRP می تواند در این آخر هفته نزدیک به 20 درصد افزایش یابد. طبق پیش بینی قیمت، توکن بومی ریپل می تواند در روز شنبه به 0.64 دلار برسد. این یک افزایش نزدیک به 7٪ از قیمت فعلی آن 0.60 دلار است.

همچنین، پیش‌بینی نشان می‌دهد که XRP ممکن است در روز یکشنبه دو رقمی افزایش یابد. طبق برآوردها، توکن بومی ریپل می تواند در روز یکشنبه به بالاترین قیمت هفتگی جدید 0.72 دلار برسد که تقریباً 20 درصد افزایش می یابد. بنابراین، پیش‌بینی قیمت XRP برای آخر هفته مثبت است و به سرمایه‌گذاران فرصت می‌دهد تا سود خود را ثبت کنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی