|

رویای باور نکردنی از طرف رابین هود برای ریپل!

Robinhood را در سه ماهه اول سال 2024 ریپل را فهرست می کند؟

لینک کوتاه کپی شد

گمانه زنی ها وجود دارد مبنی بر اینکه پلتفرم تجاری پیشرو رابینهود می تواند توکن بومی ریپل XRP را در سه ماهه اول سال 2024 فهرست کند. انجمن XRP در رسانه های اجتماعی با ارائه لیست احتمالی در رابینهود در سال آینده سر و صدا می کند. شایعات در حال حاضر موج‌هایی را در حوزه ارزهای دیجیتال ایجاد کرده‌اند، زیرا در صورت صحت این فهرست بسیار بزرگ خواهد بود. Robinhood دارای پایگاه کاربری نزدیک به 23 میلیون کاربر فعال است و یک لیست XRP سیل سرمایه ای را به آلت کوین باز می کند.

این جریان بزرگ می تواند قیمت توکن بومی ریپل را افزایش دهد زیرا خرید این ارز دیجیتال آسان تر می شود. توکن بومی ریپل در حال حاضر پس از افزایش نزدیک به 13 درصدی در 30 روز، در اطراف علامت 0.59 دلار قرار دارد. برای پیش‌بینی قیمت واقعی در مورد اینکه چه زمانی XRP می‌تواند قیمت 1 دلار را نقض کند را در این خبر بخوانید.

آیا Robinhood ریپل را فهرست خواهد کرد؟

Robinhood تایید رسمی در مورد لیست XRP در پلتفرم خود ارائه نکرده است. این گمانه زنی ها ناشی از شایعات رسانه های اجتماعی در مورد احتمال ورود به هواپیما است. صرافی پیشرو هیچ جزئیاتی در مورد یک فهرست ارائه نکرده است. بنابراین، شایعات رسانه‌های اجتماعی را باید با احتیاط گرفت زیرا هیچ‌کدام از اینها تأیید نمی‌شود.

هیچ تضمینی وجود ندارد که Robinhood XRP را در سه ماهه اول سال 2024 یا هر زمان دیگری برای این موضوع فهرست کند. توصیه می شود منتظر بیانیه رسمی رابینهود در مورد لیست احتمالی آلتکوین باشید.

همچنین شایعاتی در رسانه های اجتماعی منتشر می شود مبنی بر اینکه Robinhood توکن اکوسیستم Shiba Inu را نیز فهرست می کند. در زمان انتشار، توکن بومی ریپل با قیمت 0.59 دلار معامله می شد و در معاملات 24 ساعته روزانه نزدیک به 4 درصد کاهش داشت. آلتکوین نیز نسبت به بالاترین قیمت خود یعنی 3.40 دلار که در ژانویه 2018 به آن رسیده بود، نزدیک به 83 درصد کاهش یافته است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی