|

پیش بینی بسیار مهم از ریپل برای سال جدید!

ریپل

ChatGPT پیش بینی می کند که XRP در سال 2024 یک Bull Run را تجربه می کند یا خیر؟

لینک کوتاه کپی شد

توکن بومی ریپل XRP در روز چهارشنبه با قیمت 0.48 دلار معامله می شود و در تلاش برای صعود به بالای آستانه 0.50 دلار است. پنجمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار نزدیک به 26 میلیارد دلار، علیرغم برنده شدن در دعوای قضایی علیه SEC، نتوانست به مرز 1 دلار برسد. قاضی آنالیسا تورس در جولای امسال حکم داد که XRP یک امنیت نیست و ارز دیجیتال در یک روز به 0.80 دلار افزایش یافت. با این حال، روز بعد کاهش یافت و هرگز از محدوده قیمت 0.50 دلار بالاتر نرفت.

با این حال، ما از ChatGPT پرسیدیم که آیا XRP می تواند در سال آینده در سال 2024 صعود کند و یک روند افزایشی را تجربه کند. ربات هوش مصنوعی پاسخ های جالبی برای چشم انداز آینده XRP دارد. در این مقاله، آنچه که ChatGPT فکر می‌کند ممکن است برای قیمت XRP در سال 2024 اتفاق بیفتد راذکر می‌کنیم.

پیش بینی ریپل برای سال آینده!

 OpenAI ChatGPT فکر می کند که XRP ممکن است در دراز مدت دارای پتانسیل باشد. این سازمان نقش خود را در بخش انتقال پول جهانی ارزیابی کرد که نشان می‌دهد ممکن است در بلندمدت پاداش‌هایی ارائه دهد.

اطمینان کامل برای XRP در سال 2024 غیرممکن است. با این حال، با توجه به نقش XRP در تسهیل نقل و انتقالات پول جهانی، ما به طور بالقوه می‌توانیم شاهد رشد مثبت در بلندمدت باشیم.»

با این حال، بازارهای کریپتوکارنسی نوسان دارند و از هر دو جهت کاهش می‌یابند و ضررهای شدیدی به سرمایه‌گذاران وارد می‌کنند. هیچ تضمینی وجود ندارد که XRP در دراز مدت مفید باشد. توصیه می شود قبل از گرفتن موقعیت ورود به توکن، تحقیقات کاملی انجام دهید.

در زمان انتشار، توکن بومی ریپل با قیمت 0.48 دلار معامله می شد و در معاملات 24 ساعته تقریباً 4 درصد کاهش داشت. این توکن همچنین نزدیک به 86 درصد از بالاترین قیمت خود یعنی 3.40 دلار که در ژانویه 2018 به آن رسیده بود، کاهش یافته است.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی