|

داستان فضایی استخراج بیت کوین چیست؟

BITCOIN

داستان فضایی استخراج بیت کوین چیست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در می 2023، Hut 8 Mining، یک ماینر ارز دیجیتال مستقر در تورنتو، کانادا، و یکی از بزرگترین شرکت های استخراج عمومی آمریکای شمالی، 147 بیت کوین (BTC) استخراج کرد. این خبر زمانی منتشر می شود که نرخ هش بیت کوین در حال کاهش است. ماینینگ Hut 8 147 بیت کوین را در ماه می استخراج کرد. در گزارش اخیر، ماینر کریپتو و ارائه‌دهنده زیرساخت بیت‌کوین گفته است که ۱۴۷ بیت‌کوین استخراج‌شده معادل ۴.۷ بیت‌کوین استخراج‌شده روزانه است.

در حالی که آنها 147 بیت کوین به عنوان پاداش بلوک و کارمزد تراکنش برای هر یک از بلوک های تراکنش بیت کوین استخراج کردند، Hut 8 Mining 179 BTC فروخت و 6.8 میلیون دلار درآمد دریافت کرد. بیت کوین فروخته شده در ماه می نشان دهنده بخش کوچکی از کل ذخایر آنها بود که در پایان ماه گذشته به 9233 رسید.

بیت کوین از نظر ارزش بازار، بزرگترین ارز دیجیتال جهان است. با تغییر پروژه های بیشتر به الگوریتم اجماع اثبات سهام، شبکه بیت کوین به ماینرها وابسته است زیرا از یک سیستم اجماع اثبات کار برای تأیید تراکنش ها استفاده می کند.

در این ترتیب، ماینرها تجهیزات عملیاتی، مانند Bitmain Antminer S19 Pro یا Whatsminer M30S++، برای تایید بلوک تراکنش و افزودن آن به شبکه بیت کوین با یکدیگر رقابت می کنند. برای تلاش خود، ماینرهای موفق، اغلب با بالاترین نرخ هش، 6.25 بیت کوین و کارمزد تراکنش های مرتبط با آن بلوک را دریافت می کنند.

پاداش های بلاک از سطح پروتکل توزیع می شود و در دوره فعلی، 6.25 BTC است. با این حال، مقدار آن به مرور زمان کاهش می یابد. در سال 2024، جوایز به نصف کاهش می یابد و به 3.125 بیت کوین می رسد. در همین حال، هزینه ها بسته به کارمزد تراکنش برچسب که توسط فرستنده در هر بلوک قرار می گیرد، متفاوت است. از آنجایی که مبلغ تراکنش ها متفاوت است، کل کارمزدهای انباشته شده در آن بلوک نیز متفاوت است.

نرخ هش بیت کوین از 424 EH/s کاهش می یابد!

از 11 ژوئن، ردیاب‌ها نشان می‌دهند که کل نرخ هش در شبکه بیت‌کوین به 390 EH/s رسیده است که در یک ساعت گذشته 424 EH/s کاهش یافته است. نرخ هش کل توان محاسباتی کانال بیت کوین است. این رقم امنیت شبکه را مشخص می کند. ماینرها یا استخرهایی با بالاترین نرخ هش شانس بیشتری برای استخراج بیت کوین دارند.

از گزارش ماه مه، Hut 8 Mining گفته است که نرخ هش کل آنها 2.6 EH/s است که نشان دهنده سهم 0.67 درصد از نرخ هش شبکه است. از این میان، و بر اساس کل ذخایر، بهره وری Hut 8 Mining به 56.54 BTC/EH در ماه مه تبدیل شد. Hut 8 Mining قصد دارد نرخ هش بیشتری را اضافه کند. با این حال، تلاش آنها به دلیل از کار افتادن دنده که به زمان تعمیر بیشتری نیاز دارد، کند شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها