|

بررسی وپیش بینی قیمت بیت کوین!

BITCOIN

برای اینکه بیت کوین بتواند یک روند صعودی کاملاً شکل گرفته در بازار را آغاز کند، حفظ این سطح حمایت ضروری است

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت کوین (BTC)، بزرگترین ارز دیجیتال در بازار، در روزهای گذشته تلاشی جعلی برای شکستن سد 27500 دلاری انجام داد. از آن زمان به بعد در یک کانال باریک حرکت می کند. میانگین متحرک 50 روزه که نزدیکترین مقاومت یعنی  27200 دلار است. در همین حال، قوی ترین حمایت در MA 200 روزه است که در 25200 دلار قرار گرفته است.

برای اینکه بیت کوین بتواند یک روند صعودی کاملاً شکل گرفته در بازار را آغاز کند، حفظ این سطح حمایت ضروری است، اگر گاوهای بیت کوین انتظار تلاش دیگری برای شکستن مرز 30000 دلار و به حرکت درآوردن بازار را با قدرت کامل داشته باشند، سطح حمایت 25200 دلار بسیار مهم است.

به گفته تحلیلگر ارزهای دیجیتال Rekt Capital، بیت کوین در حال حاضر در یک دوره ثبات است. اگر این ثبات ادامه یابد، بیت کوین می‌تواند سطح 27600 دلار را مجدداً بررسی کند و به طور بالقوه شکست بخورد. با این حال، بیت کوین هنوز میانگین متحرک 200 هفته ای را با وجود نوسانات نزولی زیر آن در طول هفته، دوباره آزمایش می کند.

FyG7USMaQAgN3sF-860x628

علاوه بر این، بیت کوین در حال حاضر زیر یک سری بالاترین پایین تر معامله می شود که با خط آبی در نمودار نشان داده شده است. برای حرکت به سمت بالاتر، BTC باید این سری از سطوح پایین تر را باطل کند.

از سوی دیگر، MA 200 هفته ای به عنوان پشتیبان عمل می کند، همانطور که با خط نارنجی در نمودار نشان داده شده است. این عوامل با هم، ساختاری شبیه به پرچم ایجاد می کنند، که الگویی است که معمولاً نشان دهنده فشرده سازی قیمت است و اغلب با دوره ای از نوسانات دنبال می شود.

تجزیه و تحلیل Rekt Capital نشان می دهد که بیت کوین در یک مقطع بحرانی قرار دارد و بسته به نحوه تعامل آن با MA 200 هفته ای و سری Lower Highs، احتمال شکست وجود دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی