|

بیت کوین جنجال برانگیز شد!

BITCOIN

ماینرهای بیت کوین در کمتر از یک هفته 20000 بیت کوین به ارزش 540 میلیون دلار اضافه می کنند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- در اوایل سال جاری، جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، پیشنهاد بودجه سالانه خود را منتشر کرد که در آن اولویت های سیاستی خود برای سال آینده مشخص شد. با توجه به صنعت دارایی های دیجیتال، این پیشنهاد به استخراج رمزارز پرداخته است. به طور خاص، بایدن خواستار مالیات 30 درصدی بر تمام برق مصرفی برای استخراج بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال شد. بلافاصله پس از آن، شورای مشاوران اقتصادی کاخ سفید نیز از این پیشنهاد حمایت کرد.

با این حال، توافق سقف بدهی ایالات متحده منجر به حذف مالیات معدنی فوق شد. به طور خاص، وارن دیویدسون، نماینده جمهوری‌خواه کنگره در توییتر تأیید کرد که حذف مالیات «یکی از پیروزی‌های» توافق جدید است.

خب، ماینرها از توسعه بسیار خوشحال بودند. آنها در تمام این مدت در حالت کاپیتولاسیون خود بودند. در چند ماه ابتدایی سال 2023، ذخایر آنها ثابت ماند، در حالی که پس از آن، شروع به کاهش کرد.

با این حال، جداول در چند روز گذشته تغییر کرده است. در 27 می، ماینرها 1.826 میلیون بیت کوین ذخیره داشتند. با این حال، این تعداد در حال حاضر به 1.845 میلیون رسیده است، که نشان می دهد آنها در کمتر از یک هفته حدود 20000 توکن اضافه کرده اند. در زمان انتشار، ارزش توکن های تازه اضافه شده تقریباً 540 میلیون دلار بود.

 

 

پذیرش بیت کوین در حال افزایش است

اخیراً، مجموعه ای از تحولات مثبت در رابطه با بیت کوین رخ داده است. به عنوان مثال، کوین بیس قرار است در روزهای آینده قراردادهای آتی BTC را برای مؤسسات راه اندازی کند. سازمان ولتاژ در حال کار با Google Cloud است تا زیرساخت شبکه لایتنینگ و بیت کوین را مقیاس کند. به موازات آن، تتر، ناشر USDT، قرار است به طور منظم بیت کوین را برای ذخایر استیبل کوین خود با استفاده از بخشی از سود خود به عنوان بخشی از استراتژی سرمایه گذاری جدید خریداری کند.

این نمایشگاه ها همه نشانه هایی از افزایش پذیرش جریان اصلی بیت کوین هستند. با این حال، نباید تحت تأثیر موج صعودی قرار گرفت. این صراحتاً تضمین نمی کند که شرکت های بیشتری فوراً وارد هیئت مدیره شوند. دیدار بکبائوف، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت استخراج بیت کوین Xive، در توضیح همین موضوع، از طریق تفسیر متنی به Watcher Guru گفت:

اگرچه تتر حرکت امیدوارکننده‌ای انجام داده است، اما لزوماً به این معنی نیست که شرکت‌های اصلی بیشتری به این اقدام خواهند پیوست.»

با این حال، منصفانه نیست که کانون توجه را از تحولات مثبت بدزدیم. بکبائوف با بیان نظر خود در مورد جنبه کلان مسائل گفت:

«مجموعه اخبار مثبت در صنعت نشانه این است که تمرکز بر بیت کوین شکل جدیدی به خود می گیرد و منعکس کننده سفر به سمت پذیرش جریان اصلی است. در حالی که صنعت ممکن است در حال حاضر از مالیات 30 درصدی معاف باشد، قوانین بیشتری باید در کوتاه مدت پیش بینی شود، حتی اگر آنقدرها هم سخت گیر نباشند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها