|

پیش بینی مهم!

سودآوری بیت کوین واقعیت دارد؟

BITCOIN

گلدمن ساکس: سودآوری بیت کوین در ماه می قوی باقی ماند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ماه می یک ماه نسبتا آرام برای بازار ارزهای دیجیتال بود. گلدمن ساکس اخیرا گزارشی منتشر کرده است که به بررسی آمارهای زنجیره ای و پویایی بازار بیت کوین [BTC] و اتریوم [ETH] در آن دوره می پردازد. این گزارش تصویر متفاوتی را از نظر پذیرش و فعالیت ترسیم می‌کند و بینش‌های ارزشمندی را در مورد نوسانات موجودی آدرس، دریافت سود، دارایی‌های مبادله، تراکم شبکه و عملکرد نرخ هش ارائه می‌دهد.

کسب سود بیت کوین

بر اساس این گزارش، تغییرات در تعادل ETH در بین گروه‌های کوهورت مختلف در ماه مه تغییرات کمی را نشان داد. با این حال، این گزارش پیشرفت قابل توجهی را در آدرس های بیت کوین با بیش از 100000 بیت کوین نشان می دهد. این کاهش ماهانه 31 درصدی را تجربه کرد. این کاهش حاکی از یک تغییر بالقوه در توزیع ثروت یا روند کسب سود در میان دارندگان بزرگ بیت کوین در آن دوره بود.

SOPR

در ماه مه، نسبت سود خروجی مصرف شده [SOPR] برای بیت کوین، که میزان سود تحقق یافته را اندازه گیری می کرد، نوسانات قابل توجهی را نشان داد. SOPR به سطوحی رسید که از دسامبر 2020 مشاهده نشده بود، که نشان دهنده فعالیت های سودآور قابل توجهی در بازارهای نقدی است. تجزیه و تحلیل اشاره کرد که این جهش‌ها در SOPR مواردی را منعکس می‌کنند که در آن سرمایه‌گذاران دارایی بیت کوین خود را فروختند تا از سودی که انباشته شده بودند، سرمایه‌گذاری کنند.

تامین معاوضه

کاهش قابل توجه 12 درصدی در عرضه بیت کوین در صرافی های ارزهای دیجیتال در ماه می وجود داشت. از سوی دیگر، عرضه اتریوم افزایش اندکی را تجربه کرد. این نشان می دهد که روند احتمالی بیت کوین از صرافی ها دور می شود. این به طور بالقوه می تواند به منظور ذخیره سازی ایمن یا رویکردهای سرمایه گذاری جایگزین باشد. چنین حرکتی به طور کلی به عنوان یک شاخص صعودی بازار در نظر گرفته می شود.

ازدحام شبکه

علاوه بر این، این گزارش تاکید می‌کند که ازدحام شبکه بر فعالیت کاربران در شبکه‌های بیت‌کوین و اتریوم تأثیر گذاشته است. در نتیجه کارمزد تراکنش های بالاتر، کاهش 13.8 درصدی در فعالیت آدرس ماهانه برای بیت کوین و کاهش 16.7 درصدی برای اتریوم وجود داشت. ازدحام منجر به سقوط در میان کاربران شد که منجر به کاهش تعامل و فعالیت تراکنش در هر دو بلاک چین شد.

آیا آخرین شکایت علیه بایننس باعث کاهش اکوسیستم بیت کوین در ماه ژوئن می شود؟

پس از طرح دعوی، صرافی ارز دیجیتال افزایشی را در جریان خروجی مشاهده کرد، با خروج خالص 10.5 هزار بیت کوین. در نتیجه، قیمت بیت کوین به نقطه پایین 25445 دلار کاهش یافت. این کاهش همچنین منجر به کاهش درصد عرضه BTC در سود شد و از 69٪ به 62.5٪ کاهش یافت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها