|

زمان مرگ میم کوین ها فرارسیده؟

میم‌کوین PEPE که از روی یک میم بدنام اینترنتی نامگذاری شده است، در سال 2023 به عنوان یک نیروی قوی در بازار میم کوین‌ها ظاهر شد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میم‌کوین PEPE که از روی یک میم بدنام اینترنتی نامگذاری شده است، در سال 2023 به عنوان یک نیروی قوی در بازار میم کوین‌ها ظاهر شد. در آوریل 2023، سازندگان PEPE این میم محبوب را به بازار کریپتو بردند و یک جامعه پرجنب‌وجوش را در اطراف آن پرورش دادند. یکی از این سرمایه‌گذاران، سرمایه‌گذاری اولیه 27 دلاری را در مدت کوتاهی به ثروت میلیون دلاری تبدیل کرد. این داستان از دستاوردهای نجومی، بر سودآوری بالقوه تجارت میم کوین تأکید می‌کند.

از طرفی موج ساخت و انجام تراکنش میم کوین ها روی زنجیره بیت کوین طی ماه گذشته به حدی بود که باعث ازدحام شدید این شبکه شد، کارمزد تراکنش ها را به طرز قابل توجهی بالا برد و بایننس برای ساعاتی برداشت های این زنجیره را متوقف کرد. با وجود چنین رویداد هایی، کد نویسان زنجیره بیت کوین اعتقاد دارند این مورد به کاربرد های اصلی این شبکه در زمینه حفظ ارزش دارایی و پرداخت ها آسیب می رساند و گزینه حذف میم کوین ها از این زنجیره را درنظر گرفته اند.

رونمایی از استاندارد BRC-20 باعث شد تا هزاران میم کوین و NFT روی شبکه بیت کوین خلق شود. به طوری که اکنون 25000 میم کوین با مارکت کپ حدودی 500 میلیون دلار روی این زنجیره وجود دارند. Luke Dashjr که از توسعه دهندگان بیت کوین می باشد، بیان داشت اردینال ها از همان ابتدا به عنوان اسپم به شمار می رفتند و باید یک فیلتر ضد اسپم برای این شبکه تعریف شود. انتشار چنین اخباری باعث ریزش 6 درصدی PEPE در 24 ساعت اخیر شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی