|

کدام Memecoin ابتدا به 0.01 دلار می رسد؟

Memecoin

په په کوین در مقابل فلوکی: کدام Memecoin ابتدا به 0.01 دلار می رسد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوج کوین (DOGE) و شیبااینو (SHIB) دو میم کوین سنگین وزن هستند. آنها تنها دو میم کوین هستند که در 20 پروژه برتر ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازار قرار دارند. با این حال، Pepe (PEPE) و Floki (FLOKI) دو memecoin جایگزین هستند که ممکن است به اندازه دو دارایی ذکر شده معروف نباشند، اما پتانسیل آن را دارند که رقبای شایسته ای باشند.

PEPE به خاطر رالی عظیم خود پس از راه اندازی در اواسط آوریل امسال بدنام است. این توکن تنها در عرض چند روز بیش از 6000 درصد افزایش یافت. با این حال، ارزش توکن در چند هفته گذشته به شدت کاهش یافته است. از سوی دیگر، Floki پیشرفت‌های زیادی برای استفاده بیشتر در موارد استفاده در دنیای واقعی دارد. با این حال، کدام یک از این دو اولین کسی است که به $0.01 می رسد؟ این سوالی است که بسیاری از طرفداران و سرمایه گذاران در ذهن خود دارند. بنابراین، بیایید عمیق تر کاوش کنیم.

په په در برابر فلوکی مسابقه 0.01 دلاری

برای رسیدن به 0.01 دلار، هر دو توکن باید سودهای جدی داشته باشند. برای Pepe (PEPE)، رسیدن به 0.01 دلار به معنای رشد 781150٪ است. در همین حال، برای فلوکی (FLOKI) به معنای رشد 31615.83 درصد است. علاوه بر این، فلوکی 37294.75 درصد نسبت به پایین ترین زمان خود افزایش یافته است. این در حالی است که په په حدود 2214.60 درصد رشد داشته است. بنابراین، فلوکی قبلاً تجربه چنین رالی را دارد. علاوه بر این، طبق CoinMarketCap، په په 115848 دارنده دارد، در حالی که Floki دارای 74187 دارنده است.په په ممکن است در یک مزیت باشد زیرا افراد بیشتری چیزی برای از دست دادن دارند.

با این حال، یکی از مهم ترین عواملی که باید در نظر گرفته شود، استفاده در دنیای واقعی پروژه است. در مورد Pepe Coin، این فقط یک memecoin است که هیچ مفهوم دیگری ندارد. این پروژه صرفاً جشنی از فرهنگ اینترنتی است، مشابه Dogecoin (DOGE). با این حال، برخلاف DOGE، PEPE در بسیاری از جاها به عنوان پرداخت پذیرفته نمی شود. از سوی دیگر، فلوکی در تلاش است تا برخی از موارد استفاده در دنیای واقعی را به پروژه بیاورد. این تیم بازی متاورس Valhalla را راه اندازی کرده است. علاوه بر این، فلوکی نیز در جاهای بیشتری از په په پذیرفته می شود، علاوه بر این، پروژه مانند په په با مشکلات نقدینگی مواجه نیست.

از این رو، با توجه به نکات ذکر شده، ممکن است فلوکی برنده مسابقه شود و به 0.01 دلار برسد. با این حال، نتیجه ممکن است بر اساس چگونگی آینده هر دو memecoin تغییر کند. در زمان انتشار، PEPE با 0.00000128 دلار معامله شد که در 24 ساعت گذشته 1.6 درصد افزایش داشت. از سوی دیگر، فلوکی با 0.6 درصد افزایش در 24 ساعت گذشته، 0.00003153 دلار معامله شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها