|

نهنگ های شیبا اینو در عرض چند روز گل کاشتند!

Shiba Inu

نهنگ های شیبا اینو در عرض چند روز 100 میلیارد SHIB به دست می آورند؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-  در یک پیشرفت بسیار جالب برایتوکن میم، نهنگ های شیبا اینو در عرض چند روز 100 میلیارد SHIB را به دست آورده اند. به طور خاص، IntoTheBlock افزایش گسترده توکن‌های SHIB متعلق به برخی از بزرگترین دارندگان دارایی را از ابتدای هفته گزارش داد.

این آدرس‌ها در حال حاضر مجموعاً 661990 تریلیون SHIB دارند. از طرف دیگر، حدود 41036 تریلیون از این توکن های میم قرار است برای اکوسیستم سوزانده شوند. با این وجود، آیا انباشت انبوه دارایی می تواند تأثیر قابل توجهی بر قیمت آن داشته باشد؟

نهنگ های SHIB در یک هفته بزرگ می شوند

ماهیت بی ثبات صنعت میم کوین غیرقابل انکار است. متعاقباً، به نظر می‌رسد که هر توسعه‌ای قرار است تأثیر زیادی بر قیمت آن دارایی بگذارد. علاوه بر این، نهنگ‌های شیبا اینو از ابتدای هفته 100 میلیارد SHIB به دست آورده‌اند. توسعه ای که می تواند یک شاخص صعودی برای دارایی باشد.

دارندگانی که IntoTheBlock از آنها به عنوان سرمایه گذار یاد می کند، تغییر مثبتی در تراز خود نشان داده اند. علاوه بر این، 41 آدرس 0.1٪ تا 1٪ از عرضه Shiba Inu را در اختیار دارند. بنابراین، بر اساس داده ها، آنها شاهد افزایش هفت میلیاردی حجم خود بوده اند.

از طرف دیگر، به نظر نمی رسد که توسعه یک نشانه صعودی برای میم کوین باشد. به طور خاص، بسیاری از این نهنگ ها حساب های مبادله ای هستند. این به این معنی است که بسیاری از این دارندگان ممکن است دارایی های خود را به بورس ارسال کنند که می تواند نشان دهد که آنها قصد فروش دارایی را دارند.

در واقع، دارایی های جمعی دارندگان خرده فروشی SHIB نیز در همین بازه زمانی کاهش یافته است. به طور خاص، طبق داده ها، دارایی ها 160 میلیارد کاهش یافته است. این نشان می دهد که توسعه ممکن است یک نشانه صعودی نباشد، بلکه برعکس است. با این وجود، این تحولی باقی می ماند که نیاز به نظارت دقیق در روزهای آینده دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها