|

دلیل حمایت از دوج کوین!

آیا ایلان ماسک به داد دوج کوین می‌رسد؟!

dogecoin elonmusk

حمایت مجدد از Dogecoin به چه دلیل است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، طی گفتگوی اخیر در توییتر اسپیس، مجدداً حمایت خود از رمزارز دوج کوین را تایید کرد. این کارآفرین جنجالی در پاسخ به سوالی درباره تقلید معروف بیت کوین گفت: «دوج کوین به ماه می رود». ماسک همچنین گفت که پلتفرم رسانه‌های اجتماعی می‌خواهد تراکنش با توکن‌های میم برتر را قابل دسترس کند.

قیمت DOGE در 24 ساعت گذشته نزدیک به 5 درصد افزایش یافته است و در حال حاضر در صرافی بایننس با قیمت 0.104 دلار در حال معامله است. این ارز دیجیتال پس از پیشی گرفتن از کاردانو (ADA) اکنون هشتمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار است. همانطور که سایت های خبری گزارش دادند، Dogecoin در ماه اکتبر به دلیل تکمیل خرید 44 میلیارد دلاری توییتر توسط ماسک، افزایش قیمت قابل توجهی را تجربه کرد. بازار انتظار داشت که میلیاردر این توکن 14 میلیارد دلاری را بخشی از پلتفرم کند.

با این حال، پس از اینکه توییتر برنامه خود را برای ادغام یک کیف پول رمزنگاری بومی پس از تصاحب ماسک متوقف کرد، قیمت Dogecoin کاهش یافت. اظهارات اخیر ماسک به صاحبان DOGE ، دلگرمی داد و نشان می‌دهد که میلیاردر دمدمی مزاج هنوز قصد ندارد این میم توکن را رها کند. سال گذشته، ماسک در مصاحبه ای با مجله تایم گفت که دوج کوین در مقایسه با بیت کوین برای تراکنش ها مناسب تر است. این کارآفرین مطرح معتقد بود که بزرگترین ارز دیجیتال جایگزین مناسبی برای یک ارز معاملاتی نیست. تسلا و اسپیس ایکس اوایل سال جاری پذیرش Dogecoin را برای کالا آغاز کردند. این حمایت به دوج کوین کمک خواهد کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها