|

پیش بینی قیمت

خبری نگران کننده برای دارندگان دوج کوین!

Dogecoin

آیا قیمت Dogecoin (DOGE) می تواند سودهای بیشتری را قبل از پایان سال افزایش دهد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- دوج کوین Dogecoin یکی ثابت‌ترین سودها را در بازار نزولی داشته است و در 10 روز گذشته بیش از 35 درصد سود را به ثبت رسانده. با این حال، با تضعیف قیمت و بسته شدن پایان سال، سرنوشت قیمت DOGE چه خواهد شد؟ اقدام قیمت دوج کوین به معامله‌گران در یک بازار عمدتاً بی‌ثبات مهلت داد. DOGE یکی از معدود ارزهایی بود که در 10 روز گذشته شاهد افزایش پایدار بود و علیرغم بازار نزولی به بالاترین سطح خود رسید. از نقطه نظر فنی، افزایش قیمت DOGE باعث شد دارندگان کوتاه مدت سود خوبی داشته باشند، اما با تضعیف رالی، آینده توکن متزلزل به نظر می رسد. 

در حالی که پمپ قیمت اخیر DOGE مورد استقبال قرار گرفت، این سوال باقی ماند که آیا DOGE قبل از پایان سال شاهد حرکت صعودی خواهد بود یا خیر. در نمودار یک ساعته، قیمت DOGE شروع به افزایش کرده بود. در زمان انتشار، DOGE با 0.0978 دلار معامله شد و 5.27٪ در بازه زمانی روزانه از دست داد. کاهش قیمت DOGE با کاهش حجم معاملات همراه و حجم معاملات روزانه 26.47 درصد کاهش یافته و به بالای 822.84 میلیون دلار رسیده است. 

با نگاهی به معیارهای اجتماعی DOGE، واضح بود که سرخوشی در بازار برای توکن وجود ندارد. احساسات بازار به سطوح منفی پایین تری کاهش یافته و خرید بسیار کم است.کاهش حجم و معیارهای خرید نشان دهنده هیچ تقاضا یا علاقه عمده ای در DOGE در حال حاضر نیست. 

علاوه بر این، واگرایی آدرس‌های فعال روزانه قیمت (DAA) مقداری فشار نزولی را برای توکن پیشنهاد می‌کند که می‌تواند منجر به ضرر بیشتر در کوتاه‌مدت شود. به نظر می‌رسد که نقطه‌ای DOGE با روند صعودی اخیر تمام شده و با چشمک زدن نشانگرها با علائم فروش، بسیاری از شرکت کنندگان کوتاه مدت ممکن است پس از اجرای اخیر قیمت DOGE سود برده باشند. 

در حالی که معیارهای زنجیره ای DOGE برای یک رالی کوتاه مدت سست به نظر می رسد، در صورت سرخوشی خرده فروشی، قیمت DOGE می تواند شاهد افزایش باشد. علاوه بر این، اگر گاوهای DOGE قیمت ها را بالاتر از 0.107 دلار قرار دهند، می توان یک حرکت صعودی را انتظار داشت که در مرز 0.107 دلار، 4290 آدرس دارای بیش از 8 میلیارد DOGE هستند. هنگامی که این مقاومت بالا از بین رفت، قیمت DOGE می تواند در پایان سال افزایش یابد، اما در حال حاضر ممکن است به ضرر برخی از سرمایه گذاران باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

نویسنده: عرفان واحدیان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی