|

بررسی نکاتی مهم!

سیگنالی مهم از بیت کوین!

Bitcoin

نوسانات عجیبی برای بیت کوین درحال رخ ادن است که ممکن است نگران کننده باشد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- در ساعات نخست معاملات امروز، قیمت بیت‌کوین و بازار رمزارزها شاهد نوسانات جزئی بوده و‌ کوین‌ها در محدوده سبز و قرمز قرار دارند.ارزش بازار جهانی رمزارزها در حال حاضر ۸۵۳.۹۶ میلیارد دلار است که ۰.۳۱ درصد افت را نسبت به روز گذشته نشان می‌دهد که در حال حاضر بازار رمزارزها شاهد نوسانات بوده و اکنون بیت کوین در کانال ۱۶ هزار دلاری قرار دارد.

از طرفی به گفته Ulrich Bindseil، بیت‌کوین حدود 15 سال پیش برای تکمیل یا جایگزینی سیستم بانکی فعلی ایجاد شد. با این حال، Bindseil و دیگر تحلیلگران ادعا کرده‌اند که بیت‌کوین روش مناسبی برای سرمایه‌گذاری یا پرداخت نیست و علت این که در سال گذشته ارزش آن در بازار رمزارز فراتر از 1 تریلیون دلار رفت، صرفاً بر اساس هیجان و شرایط آن زمان بود و نتایج تحقیق منتشرشده توسط مورنینگ کانسالت (Morning Consult) نشان می‌دهد که پس از ورشکستگی FTX، بزرگسالان آمریکایی پیش‌بینی می‌کنند که بهای بیت کوین در ۶ ماه آینده تا ۱۱,۵۰۰دلار کاهش یابد.

تنظیم مجدد سختی استخراج بیت کوین که حدود ۳ روز دیگر اتفاق می‌افتد، ممکن است بزرگترین کاهش سختی امسال باشد. این تغییر محسوس می‌‌تواند فعالیت ماینرها را در شرایط دشوار کنونی تا حدی آسان‌تر از قبل کند و نرخ رشد عرضه نقدی بیت کوین در ماه‌های گذشته کاهش یافته است؛ وضعیتی که می‌توان آن را به یک چشم‌انداز بلندمدت صعودی و افزایش نگرانی‌ها درباره امنیت سرمایه‌های موجود در صرافی‌ها و کیف پول‌های آنلاین نسبت داد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی