|

بررسی آینده شیبااینو و بیت کوین!

پیش بینی قیمت شیبااینو و بیت کوین!

shibainu

بیت کوین (BTC) دارندگان را ناامید می کند، Shiba Inu (SHIB) پس از رسیدن به نرخ رایت 100٪ افزایش می یابد

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- در بازار رمزاارزها پروتکل Orbeon (ORBN) در مرحله پیش فروش خود حدود 260٪ افزایش یافته است و ویژگی های پیشنهادی آن قبلاً در دنیای رمزنگاری جا افتاده است. در مدت کوتاهی، توکن ORBN به یک دارایی داغ در بازار ارزهای دیجیتال تبدیل شد. در همین حال، رمزارزهای قدیمی، بیت کوین (BTC) و شیبا اینو (SHIB)، با برخی احساسات نزولی بازار مواجه شده اند. 

بیت کوین (BTC) در یک سال حدود 70 درصد کاهش یافت بزرگترین ارز دیجیتال در جهان، بیت کوین (BTC) در سال 2009 راه اندازی شد و اولین ارز دیجیتالی بود که با موفقیت بر روی فناوری بلاک چین اجرا شد. بیت کوین (BTC) از مکانیزم اجماع اثبات کار (PoW) برای ایمن کردن سیستم دفتر خود در شبکه بلاک چین استفاده می کند. با این حال بیت کوین (BTC) در هفته گذشته ضربه شدیدی خورده است و در ماه گذشته بیش از 19 درصد کاهش یافته است. در حال حاضر با قیمت 16,551.78 دلار معامله می شود که بیش از 75 درصد کمتر از بالاترین قیمت خود یعنی 68,789.63 دلار است.

یک واقعیت نگران کننده در مورد بیت کوین (BTC) این است که قیمت آن نسبت به سال گذشته حدود 70 درصد کاهش یافته است. شیبا اینو (SHIB) مقداری انعطاف پذیری را نشان می دهد که یک آلتکوین مبتنی بر بلاک چین اتریوم است. Shiba Inu (SHIB) به عنوان جایگزینی برای Dogecoin (DOGE) توسعه داده شد. مانند Dogecoin (DOGE)، Shiba Inu (SHIB) نیز یک توکن میم است. ارزش Shiba Inu (SHIB) به تبلیغات و حدس و گمان بازار وابسته است، زیرا هیچ کاربردی ندارد. از آنجایی که Shiba Inu (SHIB) هیچ ابزاری ندارد، سقوط بازار در اوایل سال 2022 پروژه شیبا را در آب های عمیق غرق کرد. با این حال، قیمت شیبا اینو (SHIB) در چند هفته اخیر افزایش چشمگیری داشته است و در هفته گذشته 27 درصد و در ماه گذشته، قیمت شیبا اینو (SHIB) 37 درصد افزایش یافته است. در حال حاضر، شیبا اینو (SHIB) با قیمت 0.10 دلار معامله می شود.

پروتکل Orbeon (ORBN) پلتفرم بلاک چین پیشرو در جهان برای تامین مالی جمعی و صنعت سرمایه گذاری خطرپذیر است. پروتکل Orbeon به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با استخراج NFT‌های کسری، سرمایه‌ای را برای فناوری بلاک چین جمع‌آوری کنند. این NFT ها نشان دهنده ارزش سهام شرکت هستند و به افراد اجازه می دهند با سرمایه گذاری کمتر از 1 دلار به سرمایه گذاران خطرپذیر تبدیل شوند. به نفع سرمایه گذاران، این پروتکل از مکانیسم "پر کردن یا کشتن" استفاده می کند. گاهی اوقات، سرمایه‌گذاران کوچک زمانی که شرکت‌های جویای سرمایه موفق به جمع‌آوری حداقل سرمایه نمی‌شوند، پول خود را از دست می‌دهند و فرآیند جذب سرمایه به طور ناگهانی با روش‌های سنتی تامین مالی جمعی پایان می‌یابد.

این مکانیسم تضمین می کند که در صورت شکست فرآیند جمع آوری سرمایه، سرمایه گذاران پول خود را پس می گیرند. علاوه بر این، پروتکل Orbeon (ORBN) فقط استارت‌آپ‌های دنیای واقعی را فهرست می‌کند. کارشناسان بازار مطمئن هستند که پروتکل Orbeon (ORBN) در چند هفته آینده منفجر خواهد شد. آنها پیش بینی کرده اند که توکن بومی ORBN این پلتفرم به سرمایه گذارانش بازدهی 6000 درصدی از سرمایه گذاری آنها می دهد. از این رو، انتظار می‌رود که قیمت توکن‌های ORBN در هفته‌های آینده به 0.24 دلار برسد که نسبت به قیمت فعلی 0.014 دلار افزایش چشمگیری دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها