|

بیت کوین بدتر از همیشه؟!

وحشتی که به جون بیت کوین افتاده چیه؟

Bitcoin

اآرامی‌های چین، بازار جهانی و ارزهای دیجیتال را به وحشت انداخته

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- ناآرامی‌های چین، بازار جهانی و ارزهای دیجیتال را به وحشت انداخته، در این میان قیمت بیت‌کوین Bitcoin سه درصد کاهش یافته است و دیگر آلت‌کوین‌ها بین چهار تا هشت درصد افت شدیدتر را تجربه می‌کنند.بزرگترین بیت‌کوین رمزنگاری شده جهان تقریباً سه درصد کاهش یافت و در سطح ۱۶هزار و ۱۸۰ دلار معامله شد.

۰۸ آذر ۱۴۰۱ | ۱۳:۴۰ بیت کوین پس از سقوط بیش از ۲۰درصدی خود در ۳ هفته اخیر، عمدتاً در محدوده ۱۶٬۰۰۰ دلاری در حال نوسان بوده است. اکنون، یک تحلیلگر برجسته با استناد به داده‌های تاریخی یک مدل ‌آن‌چین (On-chain)، عقیده دارد بیت کوین به اوج چرخه نزولی خود نزدیک شده است؛ با این حال، برای شروع روند جدید باید بیشتر از این کاهش یابد.

به گزارش دیلی هودل، ویلی وو (Willy Woo)، تحلیلگر معروف آن‌چین، یک مدل بیشینه درد (Max Pain) دارد که کف قیمت بیت کوین را در اوج چرخه نزولی بازار مشخص می‌کند.

وو به یک میلیون دنبال‌کننده خود در توییتر گفته است که در مدل بیشینه درد با بررسی قیمتی که در آن نقطه ۵۸ تا ۶۱درصد از کل بیت کوین‌ها کمتر از قیمت خرید یا در ضرر باشند، کف قیمت را تخمین می‌زند.یک معامله‌گر برجسته می‌گوید این احتمال وجود دارد که بیت کوین شاهد یک سقوط قیمتی عمیق‌تر باشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها