|

اتفاقی غیر منتظره!

برای دوج کوین و بیت کوین بلای آسمانی نازل شد؟!

Dogecoin

بیت‌کوین، اتریوم، دوج‌کوین کاهش یافتند؟؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت‌کوین و اتریوم عصر دوشنبه با کاهش 1.5 درصدی ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال به 818.6 میلیارد دلار در ساعت 8:22 بعدازظهر در وضعیت قرمز قرار گرفتند.

دارایی های پرخطر، از جمله ارزهای دیجیتال، روز دوشنبه به دنبال ناآرامی های ناشی از COVID-19 در چین تحت فشار قرار گرفتند. S&P 500 و Nasdaq با 1.5% و 1.6% کاهش در روز پایان یافتند. معاملات آتی سهام ایالات متحده در زمان نگارش این مقاله ثابت بود. سرمایه گذاران به سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در روز چهارشنبه توجه خواهند کرد. تصمیم بعدی بانک مرکزی ایالات متحده در مورد نرخ بهره در نشست 13 تا 14 دسامبر کمیته بازار آزاد فدرال انتظار می رود.

روز دوشنبه، وام دهنده ارزهای دیجیتال BlockFi اعلام ورشکستگی کرد، زیرا پیامدهای سقوط FTX همچنان ادامه دارد. بیت کوین علیرغم بهبود اندکی در هفته گذشته، همچنان تحت فشار است. کریگ ارلام، تحلیلگر ارشد بازار در OANDA گفت: ارزهای دیجیتال هنوز از پیامدهای فروپاشی FTX و گستردگی ناشناخته کامل این سرایت رنج می برند. این واقعیت که ریسک پذیری امروز ضعیف است نیز کمکی نخواهد کرد و در نتیجه بیت کوین حدود 2 درصد کاهش یافته و فاصله چندانی با 16000 دلار ندارد. 

تحلیلگری گفت: از آنجایی که بازار در انتظار شفافیت است، نوسانات بیت کوین کاهش یافته است. پلتفرم اطلاعاتی بازار در یادداشتی اعلام کرد که BBWP در بحبوحه سقوط FTX در طی 5 تا 10 نوامبر به 3.57 رسیده است، دوره ای که قیمت BTC بیش از 27 درصد کاهش یافت. چهار مورد آخر حرکت مشابه در اندیکاتور به طور متوسط ​​منجر به یک حرکت صعودی 46 درصدی و سه حرکت نزولی 35- درصدی شده است. تحلیل‌گری گفت: چنین حرکت نزولی از سطح قیمت فعلی، بیت کوین را به 10.5 هزار دلار می رساند.

اBBWP مشتق مرتبه دوم باندهای بولینگر است، یک شاخص مبتنی بر نوسانات شامل سه خط با خط وسط میانگین متحرک ساده 20 روزه و خطوط بالا و پایین با دو انحراف استاندارد فاصله دارند. Glassnode گفت که سقوط FTX "یکی از بزرگترین رویدادهای کاپیتولاسیون در تاریخ بیت کوین را ایجاد کرده است." این فروش شاهد انحرافات آماری قابل توجهی خارج از میانگین زیان سرمایه گذار بود. شرکت تحلیل زنجیره‌ای گفت: زیان محقق نشده فعلی که توسط عرضه توکن های فعال معامله می‌شود، عملاً در پایین‌ترین حد خود قرار دارد، و تنها با پایین‌ترین قیمت‌های چرخه‌های نزولی ۲۰۱۵ و ۲۰۱۸ رقابت می‌کند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها