|

چه داستانی در راه است؟

خبری خوش برای کاربران شیبااینو!

shibainu

شیبااینو Shiba Inu از Solana برای ارزهای دیجیتال با بزرگترین ارزش بازار پیشی گرفت

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طبق رتبه بندی CoinMarketCap برای بزرگترین ارز دیجیتال بر اساس ارزش بازار، Shiba Inu اخیراً توکن Solana را تصاحب کرده است. علاوه بر این، این احتمال وجود دارد که این سبقت در واقع به دلیل تعدادی محرک مثبت و منفی نهایی شود. در حال حاضر، تفاوت بین ارزش هر دو ارز دیجیتال بین 70000 تا 80000 دلار است. با این حال، ارزش هر دو دارایی رو به پایین است. علاوه بر این، محرک های قیمت برای SHIB و SOL شرایط متضاد را نشان می دهد.

برای مثال، SHIB که در ارتباط نزدیک با میم کوین محبوب Dogecoin است، از مزایای DOGE برخوردار است. علاوه بر این، کارشناسان افزایش سرعت و پمپ در قیمت SHIB را به مناسبت تولد DOGE در 6 دسامبر پیش بینی می کنند. در همین حال، سولانا با پیامدهای قرار گرفتن در معرض صرافی سقوط کرده و با ارزهای دیجیتال FTX و Alameda Research سام بانکمن-فرید مواجه است.

در رویدادهای اخیر، مشخص شد که SOL که توسط شرکت‌ها با هدف حفظ ترازنامه آنها احتکار شده بود، در واقع همه فروخته نشده بود. علاوه بر این، 46.8 میلیون SOL، که 8.75 درصد از کل عرضه سولانا در گردش را نشان می‌دهد، همچنان در اختیار شرکت تجاری Alameda Research است. عدم قطعیت در مورد سقوط احتمالی SOL در صورتی که حجم سهام افزایش یابد، احاطه شده است. The post Shiba Inu از Solana برای کریپتو با بزرگترین ارزش بازار پیشی گرفت اولین بار در Coin Edition ظاهر شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها