|

پذیرش شیبااینو تا چه حد؟

شیبااینو پادشاهی را پس می‌گیرد؟!

SHIBAINU

شیبااینوShiba Inu (SHIB) اکنون به عنوان روش پرداخت در 10 فروشگاه آفلاین پذیرفته شده است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پذیرش شیبا اینو (SHIB) به عنوان یک روش پرداخت در فروشگاه های آنلاین به طور تصاعدی در حال افزایش است. کسب‌وکارهای آنلاین تقریباً راهی جز فعال کردن پشتیبانی از پرداخت‌های شیبا اینو ندارند، زیرا علاقه به ارزهای دیجیتال با مضمون سگ‌ها افزایش در حال افزایش است. جالب اینجاست که کسب‌وکارهای آفلاین نیز پتانسیل Shiba را می‌دانند و به همین دلیل این ارز دیجیتال را در لیست‌های مربوطه خود بعنوان گزینه‌های پرداخت اضافه کرده اند.

به لطف NOWPayments، حداقل 10 کسب و کار آفلاین اکنون از پرداخت های Shiba Inu در ازای کالاها و خدمات خود پشتیبانی می کنند. طبق داده های NOWPayments،اکنون 10 شرکت بزرگ و معروف که Shiba Inu بعنوان گزینه پرداخت پذیرفتند عبارتند از Gucci، Porsche Towson، Vegas Auto Gallery، Rooms-to-Go، Kandy Skulls Ink، Amsterdam Vintage Watches، The Edit LDN، Jacob & Co، Underground.

تعجب آور نیست که ببینیم بسیاری از کسب و کارها Shiba Inu را می پذیرند، زیرا این ارز دیجیتال دارای مزایای بسیار زیادی مانند تراکنش های کم هزینه، پرداخت های سریع، محبوبیت گسترده و همچنین عدم دخالت شخص ثالث مانند فضای مالی سنتی است.از طرفی چند روز پیش تیم توسعه‌دهنده شیبا اینو، اولین کانسپت یک هاب دیگر از پروژه متاورس خود را به اشتراک گذاشت. وتیم توسعه متاورس شیبا اینو و استودیو TTF، بی‌وقفه برای ساخت این پروژه در تلاش‌اند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها