|

مقایسه حماسه آفرین!

پیش گویی مهم از شیبااینو ولونا!!

LUNC

دیوید Terra Luna Classic (LUNC) را با Shiba Inu (SHIB) مقایسه کرد

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- دیوید، بنیانگذار رسانه Gokhstein، امروز در توییتی، LUNC را با روزهای اولیه SHIB مقایسه کرد و به انرژی مشابه جامعه LUNC به شیبااینو اشاره کرد. با این حال، او تأکید می کند که مطلوبیت باید محور اصلی جامعه باشد. گوخشتاین نوشت: «LUNC من را تا حدودی به یاد SHIB می‌اندازد،لازم به ذکر است که بگوییم Shiba Inu محبوب ترین رمزارز سال 2021 بود که حتی از بیت کوین نیز پیشی گرفت. و نکته قابل توجه این است که این توکن بیش از 45,000,000 درصد در سال افزایش یافته مانند Shiba Inu، LUNC به دلیل جامعه فعال خود به طور فزاینده ای بر مکالمات رمزنگاری تسلط دارد.

همچنان به پیشروی روندهای جستجو در پلتفرم های ردیابی داده ها و تسلط بر حجم مبادلاتی که از آن حمایت کرده اند، ادامه می دهد. شرکت تجزیه و تحلیل بازار Santiment Feed در ماه سپتامبر اشاره کرد که LUNC حجم و قیمت مشابهی را با Dogecoin و Shiba Inu قبل از سهموی شدن آنها نشان داد. LUNC اخیراً از حجمی برابر با اتریوم بهره برده و همچنان در بین 10 دارایی برتر در حجم معاملات 24 ساعته قرار گرفته است.

این تحلیل گر و توسعه دهنده این توکن را رد کرد و آن را بلیط بخت آزمایی خواند. با این حال، این کارآفرین پس از انتشار نقشه راه توسط Terra Rebels است که کمی هیجان در مورد این پروژه نشان داده است. SHIB یکی از نشانه‌های مورد علاقه دیوید است و مقایسه LUNC با آن نشان می‌دهد که دیدگاه بنیانگذار رسانه دیوید در مورد LUNC چقدر تغییر کرده است. 

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها