|

کدام یک ارجعیت دارد؟

حماسه آفرین ترین اتفاق بین دوج کوین و شیبااینو!

DOGCOIN

شیبا اینو (SHIB) در مقابل دوج کوین (DOGE) برنده خواهدشد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این سوال که چگونه میم کوین های محبوب Shiba Inu (SHIB) و Dogecoin (DOGE) به دنبال پیشی گرفتن از یکدیگر در روند صعودی بعدی هستند، در صورت وجود، هیچ پاسخ قطعی وجود ندارد. اما چند عامل، از جمله توسعه اکوسیستم، می‌تواند مسیری را که هر دوی آنها در حرکت هستند روشن کند. بیایید ثابت کنیم که بازار صعودی کریپتو بعدی اجتناب ناپذیر است.

شرکت تحلیلی Messari چند روند منحصربه‌فرد را شناسایی کرده است که می‌توانند این امر را محقق کنند: برنامه‌ها، گرایش‌های اجتماعی غیرمتمرکز، روند بازی‌های وب 3، لایه‌های جدید (L1s)، مجموعه‌های اتریوم و موارد دیگر. بسیاری از این توسعه‌ها در حال حاضر در حال انجام است. که Shiba Inu’s جز آن‌ها است، یک توکن الهام گرفته از سگ که برای جبران آنچه که dogecoin نداشت برای جبران ایجاد شد. DOGE به خودی خود به عنوان یک شوخی شروع کرد، اما از آن زمان به لطف حمایت ایلان ماسک، وضعیت بسیارخوبی را به دست آورد.

به گفته CoinGecko، پس از یک رالی عظیم در سال گذشته، SHIB از زمان رسیدن به 0.000086 دلار در 28 اکتبر 2021، 87 درصد سقوط کرده است. در حالی که توکن مطابق با بقیه بازارهای کریپتو سقوط کرد، سرمایه گذاران نیز هوشیار شده اند و با وجود کاهش، Shiba Inu که همچنان چهاردهمین ارز دیجیتال بزرگ با ارزش بازار 6.11 میلیارد دلار است. و دوج کوین حدود 7.98 میلیارد دلار است که آن را به دهمین دارایی بزرگ رمزنگاری تبدیل می کند. Dogecoin نسبت به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 0.7315 دلار که در 8 می 2021 به دست آورده بود، 92 درصد کاهش یافته است.

Shiba Inu بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و آن را با آن اکوسیستم سازگار می کند. ایده این بود که ارتباط آن با دومین شبکه بزرگ رمزنگاری باعث شود که کاربران را به سمت SHIB بکشاند. وسوزاندن یکی از استراتژی‌هایی است که اکوسیستم شیبا اینو برای افزایش قیمت توکن خود استفاده می‌کند و برتری نسبت به dogecoin دارد. بر اساس داده های Shib Burn تا به امروز بیش از 410 تریلیون SHIB سوزانده شده است.

SHIB در حال از بین بردن توکن‌ها با فرستادن آنها به کیف پول "مرده" است، مانند کاری که بوترین انجام داد. هدف از سوزاندن کاهش عرضه و افزایش تقاضا است، به این امید که قیمت SHIB را افزایش دهد.در مقام مقایسه، DOGE توکن سوزی انجام نمی دهد به این معنی که به جای سرمایه گذاری از کمبود، عرضه dogecoin بی نهایت است. این باعث تورم توکن می شود، که پتانسیل آن را دارد که در طول زمان بر ارزش تاثیر منفی بگذارد.اما جامعه دوج براین موضوع باور ندارند.

با توجه به وب سایت ، "dogecoin دوج کوین مکانیسم های بازاریابی توکن سوزی نیاز ندارد. و جالب اینجاست که یک صرافی غیرمتمرکز هنوز در در دسترس dogecoin قرار نگرفته است.اگرچه این دو توکن به احتمال زیاد هنوز هم شکوفا خواهند شد،ولی تحلیل گر می‌گوید موقعیت‌های موجود SHIB را جلوتر از رقابت قرار می دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها