|

برداشت یهویی!

خبری خوشحال کننده از بیت کوین!

bitcoin

دارندگان بیت کوین تنها در یک روز بیش از 683،000،000 دلار از بیت کوین برداشت کردند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شرکت تحلیلی پیشرو می گوید دارندگان بیت کوین (BTC) تنها در یک روز ده ها هزار بیت کوین را از صرافی های کریپتو خارج کرده اند. Santiment می‌گوید که در آخرین روز سپتامبر، صرافی‌های ارز دیجیتال شاهد خروج گسترده‌ای ارزهای دیجیتال به مبلغ 683.42 میلیون دلار در BTC بود که چهارمین صرافی بزرگ سال است.

به گفته Santiment، جابجایی ناگهانی مقادیر عظیم بیت کوین نشان می دهد که معامله گران به ورود کریپتو پادشاه به سه ماهه پایانی سال خوشبین هستند. بیت کوین در 30 سپتامبر شاهد خروج 34723 توکن از صرافی‌های خود بود که نشان‌دهنده اعتماد معامله‌گران در سه ماهه چهارم است. آخرین باری که حداقل به این میزان بیت کوین صرافی ها را ترک کرد، 17 ژوئن بود، جایی که قیمت ها 22 درصد در چهار هفته بعد افزایش یافت.

در میان نشانه‌هایی از اعتماد معامله‌گران، Santiment تاکید می‌کند که عرضه بیت‌کوین در تمام صرافی‌های ارز دیجیتال به سطحی کاهش یافته است که از زمان اوج بازار خرس کریپتو در سال ۲۰۱۸ دیده نشده است. به گفته این شرکت تحلیلی، کاهش عرضه BTC در صرافی‌های رمزنگاری خطر فروش در سراسر بازار را کاهش می‌دهد. بیت کوین همچنان شاهد کاهش عرضه خود از مبادلات است زیرا معامله گران نشانه های بیشتری از رضایت از دارایی های فعلی خود را نشان می دهند. کمتر از 9 درصد بیت کوین در صرافی ها وجود دارد برای اولین بار از سال 2018 این اتفاق رخ داده که نشانه خوبی از برای گاوها است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها