|

جزئیات جدید فاش شد!

شیبااینو رازی را فاش کرد که کاربران شوکه شدند!

SHIBAINU

توسعه دهنده اصلی Shiba Inu جزئیات جدید Shiba Eternity و نقش Shibarium را افشا می کند

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیتوشیShytoshi Kusama، سازنده اصلی Shiba Inu، جزئیات جدیدی را در مورد بازی مجموعه کارت Shiba Inu و نقش Shibarium فاش کرده است.در یک سری پیام‌هایی که روز یکشنبه توسط Lucie Sasínková، AKA GossipSHIB در توییتر به اشتراک گذاشته شد، Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده اصلی Shiba Inu، جزئیات جدیدی از نحوه استفاده از دریافت سود بازی Shiba Eternity و نقش Shibarium را فاش کرد.به گفته توسعه دهنده، بخشی از سود این بازی برای حمایت طولانی مدت از جامعه سرمایه گذاری می شود.

علاوه بر این، وی تاکید کرد که بخشی از آن برای گروه‌های غیرانتفاعی ارسال می‌شود که در جهت اهداف خیر هستند و هیچ انتظاری در ازای آن وجود ندارد. در حالی که سازنده درصدهای این پروژه ها را مشخص نمی کند، او ادعا می کند که کمتر از 45 درصد از درآمد بازی به آنها اختصاص داده خواهد شد. و همراه با 5 درصد دیگر که The Crypto Basic گزارش کرده است برای توکن سوزی کنار گذاشته می شود، جامعه می داند که 50 درصد درآمد چگونه استفاده خواهد شد.

با این حال، کوساما می‌گوید نحوه استفاده از 50 درصد درآمد باقی‌مانده یک «راز تجاری» خواهد بود که برای اطمینان از عملکرد خوب بازی در مقابل رقبا استفاده می‌شود. قابل ذکر است که جامعه به استارت آپ هایی که می خواهند شبکه در آنها سرمایه گذاری کند از طریق Doggy Dao با Bone رأی می دهد.

در همین حال، کوساما خاطرنشان می‌کند که برای پاداش دادن به دارندگان شیبوشی، دارندگان شیبوشی می‌توانند شیبوشی خود را به بازیکنان نسخه بلاک چین اجاره کنند تا جوایزی کسب کنند. به گفته کوساما، همه این مزایا روی شیباریوم اجرا خواهند شد. لازم به ذکر است که کوساما سرانجام داستان بازی جمع آوری کارت را فاش کرد در نتیجه، توسعه دهندگان همیشه می توانند در آینده با پیشرفت بازی، چیزهایی اضافه کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها