|

سیگنالی کارآمد!

بیت کوین و افشاگری هایش!

bitcoin

طی روز گذشته حمایت ۴۲۷۰۰ دلار خود را از دست داد و ریزشی تا محدوده ۴۲۱۰۰ دلار را تجربه کرد. در حال حاضر

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بیت‌کوین طی روز گذشته حمایت ۴۲۷۰۰ دلار خود را از دست داد و ریزشی تا محدوده ۴۲۱۰۰ دلار را تجربه کرد. در حال حاضر قیمت به خط روند دینامیکی رسیده که قبل‌تر به‌عنوان مقاومت عمل می‌کرد و حالا می‌تواند نقش حمایتی ایفا کند؛ در این صورت اولین هدف محدوده ۴۵ هزار دلار خواهد بود.

احتمال اینکه این سطح حمایتی رو به پایین شکسته شود وجود دارد؛ چراکه بیت‌کوین طی ریزش روز گذشته خط روند صعودی خود را نیز از دست داد و امکان ریزش تا محدوده ۳۷۵۰۰ دور از ذهن نیست.

گزارش‌ها نشان می‌دهد حدود پانصد میلیون دلار از یک کیف‌پول ناشناس به کوین‌بیس منتقل شده و این در حالی است که بیت‌کوین دچار اصلاح‌ شده و وارد سطح ۴۲ هزار دلار شده است. داده‌های منتشرشده در Whale Alert نشان می‌دهد طی ۲۴ ساعت اخیر یک وال ناشناس ۹۸۰۰ بیت‌کوین را به صرافی کوین‌بیس انتقال داده است. شاخص نزدک نیز طی دو روز اخیر دچار کاهش ۴.۵ درصدی شده و این موضوع با کاهش نرخ بیت‌کوین و آلت‌کوین هم‌زمان بوده است.

نکته جالب این است که بلاک‌استریم و پروژه جک دورسی به نام بلاک (Square سابق) در حال راه‌اندازی سیستمی برای استخراج بیت‌کوین با انرژی خورشیدی و باتری هستند که از فناوری ذخیره انرژی تسلا استفاده می‌کند. بنا بر مصاحبه آدام بک، بنیان‌گذار و مدیرعامل بلاک‌استریم با CNBC، این تاسیسات ماینینگ به شکلی طراحی شده‌اند که ۱۰۰٪ تجدیدپذیر باشند.

وی اضافه کرده است که این کار انگیزه مالی برای تولید سیستم‌های انرژی تجدیدپذیر را افزایش می‌دهد و باعث بهبود شرایط استخراج نیز خواهد شد. وی در نهایت به افزایش توانایی شبکه بیت‌کوین با منابع انرژی جدید اشاره کرده و آن را گامی مهم در جهت توسعه حوزه کریپتو کارنسی عنوان کرده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها