|

بیت کوین درحال انفجاری عجیب!

bitcoin

سهم بیت‌کوین‌هایی که بیش از ۱ سال از آخرین تراکنش‌ آن‌ها می‌گذرد به ۶۳.۱۵٪ از موجودی کل رسیده است و

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سهم بیت‌کوین‌هایی که بیش از ۱ سال از آخرین تراکنش‌ آن‌ها می‌گذرد به ۶۳.۱۵٪ از موجودی کل رسیده است و مقدار آن فقط ۰.۳٪ با سقف تاریخی این شاخص فاصله دارد. بررسی این شاخص می‌تواند در زیر نظر گرفتن رفتار سرمایه‌گذاران بلندمدت کمک‌کننده باشد و ما را از آغاز عرضه آن‌ها در بازار آگاه سازد.وسختی استخراج بیت‌کوین در ارتفاع بلاک ۷۲۹۷۹۲ برای اولین بار از تاریخ ۱۷ فوریه جهش چشمگیری داشت و ۴.۳۱٪ افزایش پیدا کرد تا به بالاترین سطح تاریخی خود در ۲۸.۵۹ تریلیون برسد.

از ۲۱ میلیون بیت‌کوین بیش از ۱۹ میلیون از آن استخراج شده (بیشتر از ۹۰٪ ) و همین موضوع سختی شبکه آن را به بالاترین حد تاریخی خود رسانده است. گفتنی است منظور از افزایش سختی شبکه، افزایش دشواری در استخراج است که می‌تواند به ثبات شبکه کمک زیادی بکند. پیش‌بینی می‌شود که تغییر بعدی DAA در تاریخ ۱۳ آوریل اتفاق بیفتد و انتظار کاهش در آن می‌رود.

از طرفی بسته نشدن‌ کندل‌های روزانه بالای محدوده قیمت ۴۷،۴۰۰، از اهمیت این محدوده به عنوان مقاومت خبر می‌دهد. تجمیع وال‌ها در محدوده ۴۴،۳۵۵ باعث حمایت از قیمت بیت‌کوین در محدوده فعلی شده است.با ریزش ۳ روز پیش بیت‌کوین، قیمت ۴۵‌ هزار دلار نقش حمایتی جدید خود را به‌خوبی ایفا کرد. با حفظ این محدوده به‌عنوان ناحیه حمایتی، ریسک ریزش شدید قیمت کاهش یافته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها