|

وامی پرسود

متحیرترین رویدادها از بیت کوین!

bitcoin

بانک سیلورگیت به‌عنوان ارائه‌دهنده راه‌حل و خدمات نوآورانه مالی برای صنعت ارزهای دیجیتال، در تاریخ ۲۹ مارس اعلام کرد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بانک سیلورگیت به‌عنوان ارائه‌دهنده راه‌حل و خدمات نوآورانه مالی برای صنعت ارزهای دیجیتال، در تاریخ ۲۹ مارس اعلام کرد یک وام مدت‌دار ۲۰۵ میلیون دلاری را به مکرواستراتژی (از زیرشاخه‌های کمپانی مایکرواستراتژی) صادر کرده است؛ مکرواستراتژی یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های مستقل هوش تجاری است.

این وام مدت‌دار با بیت‌کوینی که در حساب وثیقه مکرواستراتژی وجود دارد، ضمانت می‌شود و کمپانی از آن برای خرید بیت‌کوین و سرمایه‌گذاری جهت بازپرداخت وام استفاده می‌کند. آلن لین، مدیر اجرایی سیلورگیت گفته از ورود مایکرواستراتژی به لیست وام‌گیرندگان بسیار هیجان‌انگیز بوده و معتقد است می‌توان از بیت‌کوین برای حمایت و رشد کسب‌وکارها استفاده نمود.

از طرفی شرکت بیت‌فارمز قصد دارد مزارع بیت‌کوین جدیدی را با تجهیزات پیشرفته در آرژانتین و پاراگوئه نصب کند. در گزارش‌ها آمده است که تا پایان سال جاری ۲۷ هزار ماینر بیت‌کوین در استان کوردوبا آرژانتین نصب خواهد شد. مزارع آرژانتین حدود ۲۷ هزار و ۵۰۰ دستگاه Whatsminer M30S را در خود جای می‌دهند که در حال حاضر از قدرتمندترین‌های سخت‌افزاری در ماینینگ محسوب می‌شود.

این تجهیزات دارای ظرفیت پردازشی تا ۸۸ تراهش در ثانیه است و می‌تواند تاثیر زیادی بر میزان استخراج این کشور بگذارد. بیت‌فارمز قصد دارد در آرژانتین به حدود ۱٪ از کل هش بیت کوین در دنیا برسد و انتظار می‌رود این کشور تا پایان سال به کشوری تبدیل شود که بالاترین ظرفیت‌های استخراج بیت‌کوین را دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها