|

صعود بیت کوین به بالاترین سطح سال ۲۰۲۲

پادشاه رمزارزها ۸۰ هزار دلاری می‌شود؟

بیت کوین

افزایش قیمت بیت‌کوین تا کانال ۴۸ هزار دلاری باعث شد کارشناسان امیدوار شوند خط مقاومتی در سال ۲۰۲۲ شکسته شده است.

لینک کوتاه کپی شد

​با رشد اخیر بیت‌کوین و دستیابی آن به کانال ۴۸ هزار دلاری، برخی از کارشناسان بر این باورند که اگر روند صعودی ادامه داشته باشد، ممکن است این رمزارز در آینده به ۸۰ هزار دلار برسد. به گزارش کوین تلگراف، بیت‌کوین برای اولین بار در سال جاری به کانال ۴۸ هزار دلاری رسید و باعث شد کارشناسانی که پیش از این محتاط بودند، اکنون دیدگاهی صعودی داشته باشند. بیت‌کوین در تاریخ ۲۹ مارس، پس از یک اصلاح جزئی، موفق شد به کانال ۴۸ هزار دلاری صعود کند.

به گزارش «شایانیوز» و به نقل از اقتصاد آنلاین، افزایش قیمت بیت‌کوین تا کانال ۴۸ هزار دلاری باعث شد کارشناسان امیدوار شوند خط مقاومتی در سال ۲۰۲۲ شکسته شده است. اکنون در یک سناریوی ایده‌آل که انتظار عقب‌نشینی برای بیت‌کوین می‌رود، کریپتو اد (Crypto Ed) یکی از معامله‌گران سرشناس گفت به نظر می‌رسد زمان صعود چشمگیر بیت‌کوین فرا رسیده است.

وی در یوتیوب گفت: "انتظار می‌رود امروز قیمت بیت‌کوین اندکی کاهش یابد، اما اغلب در چنین بازارهای صعودی، تقاضای زیادی وجود دارد." با این حال، هنوز تردید وجود دارد و همچنان باید روند صعودی ادامه داشته باشد که بیت‌کوین بتواند از بالاترین سطح فعلی در سال ۲۰۲۲ فراتر رود. کریپتو اد در ادامه گفت: "چنین سناریویی هدف ۸۰ هزار دلاری را به من می‌دهد."

در همین حال، تا زمان نوشتن این گزارش، از آنجا که روند صعودی بیت‌کوین برای حفظ کانال ۴۸ هزار دلاری تلاش می‌کند، فعلا نشانه‌ای برای عقب‌نشینی قابل توجه مشاهده نشده است. در این بین، متیو هایلند، یکی از تحلیلگران بازار اندیکاتور سوپرترند بیت‌کوین در نمودار سه روزه را مورد توجه قرار داد.

اندیکاتورهای سوپرترند از داده های محدوده قیمت و نوسانات استفاده می کنند تا تشخیص دهند که یک دارایی در روند صعودی یا نزولی قرار دارد. این اندیکاتورها، سیگنال در مورد زمانی که یک روند شروع شده باشد ارائه می‌دهد و از این رو اگر به درستی استفاده شود، می‌تواند وسیله مفیدی باشد.

هایلند اعلام کرد که سوپرترند سه روزه بیت‌کوین بسیار نزدیک به روند صعودی است. وی افزود: برای ادامه روند صعودی، بیت‌کوین باید در نمودار سه روزه به بالای کانال ۴۹ هزار دلار برسد و بسته شود.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها