|

آدرس های مهم!!

چندین نکته مهم از بیت کوین !!

bitcoin

قیمت بیت‌کوین قبلاهم چندین بار افزایش داشته آیا نرخ این رمزارز به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به گزارشات ارزنو یکی از بنیان‌گذاران اپل در گفته‌های خود به افرادی که سرمایه خود را در بازار رمزارزها و NFT دست می‌دهند اشاره‌کرده و گفته تعداد این افراد به‌طرز وحشتناکی زیاد شده است. استیو وزنیاک، یکی از بنیان‌گذاران کمپانی بزرگ اپل اخیرا روی بیت‌کوین سرمایه‌گذاری کرده و گفته که معتقد است ارزش این ارز دیجیتال به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

او اشاره کرده است که قیمت بیت‌کوین پیش‌تر هم چندین بار افزایش داشته و فکر می‌کند نرخ این رمزارز به ۱۰۰ هزار دلار می‌رسد. او در ادامه آورده است که این نظرش بیشتر بر پایه احساسات است و استدلال منطقی برای آن ندارد! 

نمودار های پیش‌رو در بازار حجم ورود بیت‌کوین bitcoin به صرافی‌ها (میانگین متحرک ۳۰ روزه) را نشان می‌دهد. طبق این شاخص، میانگین ورود بیت‌کوین به صرافی‌ها نسبت به گذشته در بلندمدت کاهش پیدا کرده است.

ناحیه سبز، نشانگر افزایش شاخص تحقق سود سرمایه‌گذاران در اوج و انتهای چرخه ۲۰۱۷ و نواحی قرمز، نشان‌دهنده افزایش ورود بیت‌کوین به صرافی‌ها ناشی از ترس شدید و آغاز دوره تجمیع است. در ناحیه انتهایی نمودار، افت جریان ورودی بیت‌کوین به صرافی‌ها نسبت به گذشته کاملا مشخص است.

از طرفی بیش از ۳۵۰۰ بیت‌کوین در صرافی بیت‌فینکس در پوزیشن شورت قرار گرفته‌اند که عدد بسیار بزرگی نسبت‌به پوزیشن‌های شورت در روزهای گذشته بوده است.

این موضوع می‌تواند زنگ خطری را برای نزول بیشتر بیت‌کوین به صدا درآورد؛ چراکه در دفعات قبل نیز افزایش شدید در حجم پوزیشن‌های شورت باعث نزول قیمت شده بود.حجم کل معاملات باز خرید و فروش در صرافی‌ها نیز افزایش داشته است. در گذشته این رفتار معمولا به حرکات بزرگ قیمتی منجر شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها