|

تحلیلی تکنیکال!

تحریم رمزارزی عجیب برای کاربران ایرانی!

arzdigital

اوپن سی یکی از بازارهای اصلی برای دادوستد توکن های غیر قابل تعویض یا NFT است و بدل به جزئی جداناپذیر از زیست‌بوم غیرمتمرکز شده است.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- اوپن سی یکی از بازارهای اصلی برای دادوستد توکن های غیر قابل تعویض یا NFT است و بدل به جزئی جداناپذیر از زیست‌بوم غیرمتمرکز شده است.بزرگ‌ترین بازار NFT دنیا کشور‌های تحت تحریم آمریکا را بلاک کرد. پلتفرم آمریکایی OpenSea ایرانیان را از استفاده از آن ویژگی‌های خود منع کرد و باعث خشم فعالان دربازار NFT‌ شد.

صبح پنجشنبه ۳ مارس، کاربران ایرانی Opensea در توییتر  حساب‌هایشان در OpenSea بدون هیچ‌گونه هشدار قبلی غیرفعال شدند یا حذف شدند.

کاربران بسیار زیادی در توییتر، اسکرین‌شات‌هایی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد سابقه حساب آنها حذف شده است. کاربرانی که کلکسیون‌های معتبر و قانونی داشته‌اند نیز گزارش داده‌اند که کلکسیون آنها حذف شده و از بین رفته است.سخن‌گوی OpenSea از منع شدن کاربران دفاع کرد و حق ممنوعیت ورود کاربران بر اساس تحریم‌ها را برای این پلتفرم محفوظ دانست.

کاربران ونزوئلایی نیز از مسدودشدن دسترسی به ولت متامسک خود خبر دادند، هرچند شرکت توسعه دهنده آن، Infura در توییتی از تصادفی بودن این اتفاق خبر داد و اعلام کرد که مشکل برطرف شده‌ است.این تحریم‌ها بحث درباره غیرمتمرکز بودن سرویس‌های مبتنی بر بلاکچین را دوباره بر سر زبان‌ها انداخت.

کاربران بسیار زیادی در توییتر، اسکرین‌شات‌هایی منتشر کرده‌اند که نشان می‌دهد سابقه حساب آنها حذف شده است. کاربرانی که کلکسیون‌های معتبر و قانونی داشته‌اند نیز گزارش داده‌اند که کلکسیون آنها حذف شده و از بین رفته است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی