|

شرکت انرژی استرالیا!

ترفندی بسیار عالی از شیبااینو!

SHIBAINU

Energy که در سال 2014 راه اندازی شد و در حال حاضر به نیو ساوت ولز، ویکتوریا و کوئینزلند خدمات ارائه می‌دهد این اولین خرده فروش انرژی…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ارائه‌دهنده خدمات پرداخت BitPay اعلام کرده است که شرکت انرژی استرالیا 1st Energy اکنون ارزهای رمزنگاری شده از جمله Shiba Inu را از طریق BitPay قبول خواهدکرد.بیت‌پی به غیر از Shiba Inu،از ارزهای دیجیتال پیشرو مانند بیت‌کوین، بیت‌کوین کش، دوج‌کوین، اتریوم، لایت‌کوین، بیت‌کوین پیچیده و پنج ارز پایدار (BUSD، DAI، GUSD، USDP و USDC)هم پشتیبانی خواهدکرد.1st Energy که در سال 2014 راه اندازی شد و در حال حاضر به نیو ساوت ولز، ویکتوریا و کوئینزلند خدمات ارائه می‌دهد این اولین خرده فروش انرژی استرالیا است که رمزارز را از طریق مشارکت با BitPay می پذیرد.

این بدان معناست که مشتریان خرده‌فروش برق اکنون می‌توانند قبض‌های آب و برق خود را با استفاده از هر ارز دیجیتالی که از طریق BitPay ارائه می‌شود، پرداخت کنند.همچنین BitPay بزرگترین ارائه دهنده خدمات پرداخت بیت کوین و ارز دیجیتال در جهان است که در سال 2011 راه اندازی شد. در دسامبر 2021، BitPay شیبا Shiba Inu را در برنامه کیف پول خود لیست کرد، بنابراین امکان ذخیره، خرید، مبادله و استفاده از SHIB در این پلتفرم امکان پذیر می باشد.پذیرش ارزهای دیجیتال افزایش می یابد؟ با توجه به گزارشات قبلی جواهر فروشی  مستقر در نیویورک،به اسم Super Jeweler، اخیراً از پذیرش ارزهای رمزنگاری شده، از جمله Shiba Inu، از طریق BitPay خبر داده است. 

شیبااینو

نیزآدام آرون، مدیر اجرایی غول سینمای AMC، در اواخر فوریه در توییتر اعلام کرد که شرکت او در 19 مارس از پرداخت‌های آنلاین مبتنی بر BitPay در برنامه تلفن همراه و وب‌سایت خود پشتیبانی می‌کند.  «BitPay برای AMC فعال خواهد شد. پرداخت های آنلاین در وب سایت جزئی از مزایای این سیستم بود.

شایان به ذکر است تیم Shiba Inu به تازگی یک شراکت «پیش‌گام» امضا کرده است. این مشارکت منجر به راه اندازی یک مجموعه مد در قالب 10000 توکن غیر قابل تعویض (NFT) خواهد شد. نسخه های فیزیکی این توکن ها در هفته مد میلان ارائه خواهد شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

مترجم: نیلوفر صدیق ملک کلائی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها