|

نهنگ تازه وارد!

نهنگی که شیبااینو را به چالش کشید!!

SHIBAINU

برنامه هایی برای سوزاندن SHIB از طریق ابتکارات مختلف در حال رشد است و این نهنگ ...

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- با توجه به داده های موجود یکی از نهنگ های اتریوم ($ETH) حدود 11.9 میلیون دلار برای خرید 442.6 توکن از ارز دیجیتال شیبا اینو ($SHIB) طی یک تراکنش،خریداری کرده است. 

این تراکنش برای اولین بار توسط سرویس ردیابی نهنگ اتریوم WhaleStats ثبت شد چون این نهنگ برای اولین بار شاهد این خرید Shiba Inu بود.تراکنش‌های روی بلاک چین نشان می‌دهد که بعد از خریدبیش از 100 میلیون دلار دارایی به کیف پولی منتقل شد.این کیف پول در حال حاضر دارای 47 میلیون دلار ارز دیجیتال الهام گرفته از میم است که SHIB را به بزرگترین شبکه زنجیره ای تبدیل خواهدکرد.

پشت سرSHIB، $MANA در Decentraland قرار دارد، زیرا این نهنگ حدود21 میلیون دلار از آن را در اختیار دارد. پس از آن، Fantom ($FTM)، SAND's Sandbox و سپس Ethereum قرار دارند.نهنگ همچنین دارای موقعیت های قابل توجهی در $KNC، $BAT، $CHZ، $ENJ، و $SUSHI به همراه ده ها آلتکوین دیگر است. داده های WhaleStats نشان می دهد که به طور متوسط، 100 نهنگ ثروتمند ETH موجودی SHIB خود را حدود 2.216 میلیارد توکن افزایش دادند که 259 درصد به دارای خود اضافه کرده است.

شیبااینو

این معاملات نهنگ زمانی انجام شد که برنامه هایی برای سوزاندن SHIB از طریق ابتکارات مختلف در حال رشد است. طبق گزارش های شده استیون کوپر، مدیر عامل شرکت سرگرمی ارزهای دیجیتال Bigger Entertainment، در توییتی توضیح داده است که این شرکت به دنبال حمایت از جامعه این ارز دیجیتال برای سوزاندن 10 درصد از عرضه خود است.

Bigger Entertainment یکی از 9 تجارتی است که متعهد شده اند از بخشی از سود خود برای سوزاندن SHIB و کاهش عرضه در گردش ارز دیجیتال استفاده کنند. در حال حاضر، تنها 59 درصد از عرضه اولیه شیبا اینو همچنان در گردش بود، زیرا در مجموع 410.29 تریلیون SHIB از زمان راه اندازی این ارز دیجیتال سوزانده شده است.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها