|

همکاری جنجالی!

تیم شیبااینو در حماسه ای عجیب!!

SHIBAINU

با توجه به داده های موجود در بازار نشان می دهد که ارتش SHIB قصد دارد

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- با توجه به داده های موجود در بازار نشان می دهد که ارتش SHIB قصد دارد شعبه‌های زیادی از رستوران فست‌فود Welly's را که اخیراً با Shiba Inu همکاری کرده است راه اندازی کند. یک مکان جدید از رستوران جدید شیبا-اینو در سال آینده شروع به کار خواهد کرد.تعداد زیادی (هزاران، طبق مقاله) از برنامه‌های کاربردی توسط ولیز - یک زنجیره فست فود که با تیم Shiba Inu به تازگی همکاری کرده است - برای راه‌اندازی مکان‌های جدید در نقاط مختلف جهان مجوز دریافت کرده است.علاوه بر این، صدها نفر هر روز به آن اضافه می شوند. 

با این حال، اگرچه بسیاری از متقاضیان مایلند یک مکان فست فودی جدید از SHIB راه اندازی کنند و این مکان جدید تنها در اوایل سال آینده راه اندازی خواهد شد. دلیل این امر این است که تیم Welly می‌خواهد کسب و کار آنها در دسترس باشد."در هر جایی بدون مشکل". تیم رستوران‌های زنجیره‌ای اکنون برای افزایش شعبه های خود در حال تلاش هستند.

SHIBAINU

بنابراین، مکان جدید Welly در سال 2023 راه اندازی خواهد شد. این موضوع در جلسه Shiba Inu AMA که در ماه فوریه برگزار شد، مشخص شد. در این بین، تیم به دنبال مکان بعدی برای راه اندازی شعبه جدیدی از رستوران خود است.همچنین طبق گزارش ها، شیباریوم دارای مکانیزم سوزاندن شیبااینو خواهد بود.در همین حال، مشاغل و افراد مختلف در ارتش SHIB فقط با ارسال آنها به کیف پول های مختلف، توکن ها را می سوزانند و در نتیجه آنها را از گردش خارج می کنند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها