|

تحولی جدید؟

وب تری ها در دنیای رمزارز؟؟

arzdigital

شبکه های وب در دتنیای ارزها بسیار سر و صدا به پا کرده است ولی به چه دلیل؟؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- راه‌حل مقیاس‌پذیری لایه ۲ پالیگان و شبکه Cere از راه‌اندازی یک پلتفرم رسانه‌ای وب ۳ به نام داوینچی خبر داده‌اند. داوینچی یک پلتفرم مستقیم درآمدزایی با استفاده از تجربیات مبتنی بر NFT است که هدف از راه‌اندازی آن تسهیل انتقال داده‌های غیرمتمرکز و NFT اعلام شده است.

یکی از مزایای پلتفرم داوینچی تضمین سهمی از حق امتیاز در هر فروش خواهد بود. همچنین هنرمندان می‌توانند به ابزارهایی برای تحلیل رفتار مخاطب دسترسی داشته باشند تا محتوای NFT خود را بر مبنای آن آماده کنند.

پالیگان اخیرا یک دور سرمایه‌گذاری ۴۵۰ میلیون دلاری داشته و اصلی‌ترین هدف خود از جمع‌آوری سرمایه را توسعه وب ۳ اعلام کرده است.ازطرفی شبکه اجتماعی هندیِ Chingari با ۱۰۰ میلیون کاربر فعال قصد دارد با ادغام توکن بومی (GARI) و کیف پول ارزهای دیجیتال از طریق بلاک‌چین سولانا، تحول چشمگیری را برای کاربران خود رقم بزند.

پلتفرم Chingari در سال ۲۰۱۸ میلادی راه‌اندازی شده و در این مدت رشد چشمگیری را تجربه کرده است. این پلتفرم به محبوب‌ترین برنامه گوگل‌پلی نیز تبدیل‌شده و درست مانند تیک‌تاک طرح‌های سرگرمی جذابی را برای کاربرانش ایجاد می‌کند. حالا Chingari قصد دارد حضور خود را فناوری جدید گسترش دهد و برنامه‌هایی مانند گسترش تعامل مستقیم، راه‌اندازی مارکت NFT و توسعه وب ۳ را در دستورکار خود دارد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها