|

رقابتی خطرناک!!

در بمب گذاری بیبی دوج کوین کدام ارزهامنفجرشدند؟

DOGCOIN

بیبی دوج Baby Doge Coin موفق به ثبت رکورد جدیدی شده است و اکنون توانسته همه را زیر سوال ببرد؟

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- بیبی دوج Baby Doge Coin موفق به ثبت رکورد جدیدی شده است و اکنون توانسته  1.4 میلیون کاربر را جذب کند. تیم رسمی توییتر BabyDoge جشنی گرفت و ویدیویی را منتشر کرد که نشان می‌دهد BabyDoge توکن سوزی کرده است.

داده های BscScan نشان می دهد که BabyDoge در حال حاضر 1,400,636 (1.4 میلیون) دارنده دارد. تعداد آن ها روز به روز با سرعت زیادی در حال افزایش است. از سوی دیگر، داده‌های Etherscan نشان می‌دهد که تعداد دارندگان فعلی برای Shiba Inu حدود ۱٬۱۷۰٬۳۸۶ (۱.۱ میلیون) است.BabyDoge از نظر تعداد دارندگان بسیار جلوتر از Shiba Inu است و به عنوان محبوب ترین ارز ظاهر شد.

تعداد فالوورهای توییتر BabyDoge به 969 هزار نفر رسید وتیم رسمی توییتر BabyDoge در حال حاضر 969.1 هزار دنبال کننده دارد. در 9 فوریه، BabyDoge وارد بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال کانادا، Biconomy Global شد.

پیش از این در 3 فوریه، BabyDoge به دنبال راه‌های رقیب خود Floki Inu (FLOKI) با باشگاه‌های فوتبال همکاری کرد.BabyDoge همچنین در صرافی ارزهای دیجیتال Bitget Global مستقر در سنگاپور راه اندازی شد و اعلام کرد که کاربران آن از این به بعد با Baby DogeCoin (BABYDOGE) در پلتفرم خود میتوانند معامله کنند‌.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی