|

توکن های غیر قابل معاوضه!

NFT هاچه سودی دارند!؟

arzdigital

ان‌اف‌تی (NFT) یا همان توکن غیرقابل‌معاوضه، یک دارایی دیجیتال منحصربه‌فرد است که روی بلاک‌چین ذخیره می‌شود..

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-ان‌اف‌تی (NFT) یا همان توکن غیرقابل‌معاوضه، یک دارایی دیجیتال منحصربه‌فرد است که روی بلاک‌چین ذخیره می‌شود. بااینکه ساخت و استفاده از NFTها اخیرا به اطلاع عموم رسیده است، باید بدانید که راهی طولانی را از سر گذرانده و امروز با استفاده از تکنولوژی بلاک‌چین می‌تواند مسیرهای تازه‌ای از رشد فناوری را به روی بشر باز کند.

ازجمله کاربردهای NFT در حال حاضر می‌توان به ساخت و خریدوفروش دارایی توکنیزه در متاورس، بازی‌های بلاک‌چینی و صنعت هنر و موسیقی اشاره کرد. داده‌های ذخیره‌شده روی بلاک‌چین تغییرناپذیر و شفاف هستند و همه می‌توانند.

در جزئیات روند معامله آن‌ها قرار بگیرند. به‌علاوه ازآنجایی‌که NFT روی بلاک‌چین تعریف می‌شود، نمی‌توان آن‌ها را حذف کرد و همین امر قدرت و اعتبار معامله را بالا می‌برد.امروزه این پتانسیل برای NFTها ایجاد شده که مرزها و محدودیت‌های دارایی‌های دیجیتال را هم‌زمان با افزایش اعتبار و اطمینان آن‌ها بالا ببرند و نسل جدیدی از خدمات مالی را ایجاد کنند.

استفاده از پروتکل‌های NFT و دیفای این قدرت را به کاربران می‌دهد تا تحول جدیدی را در سرمایه‌گذاری و دارایی‌های بلاک‌چین تجربه کنند و فرصت‌هایی را ایجاد می‌کند که هم اکنون قابل‌تصور نیست

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی