|

توکن سوزی عجیب غریب!

وعده مهم شیبااینو به کاربران خود؟؟

SHIBAINU

صاحب و مدیرعامل شرکت Bigger Entertainment استیون کوپر(Steven Cooper)، در توییتر خود پستی راجع به چگونه سوزاندن شیبا و توکن

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- صاحب و مدیرعامل شرکت Bigger Entertainment استیون کوپر(Steven Cooper)، در توییتر خود پستی راجع به چگونه سوزاندن شیبا و توکن سوزی یک تریلیونی این ارز دیجیتال منتشر کرده است و بیان کرده که به زودی در آینده ای نزدیک این اتفاق خواهد افتاد.

شیبااینو

سوزاندن یک تریلیون SHIB

یک تریلیون توکن Shiba Inu  معادل 28,560,000 دلار است، که برخلاف 20 میلیون تا 100 میلیون SHIB به ارزش 570 دلار و 2854 دلار که تقریباً روزانه سوزانده می شوند.کوپر براین باور است که ارتش SHIB باید تقریباً دو برابر شودیعنی  از 1,170,000 هولدر حداقل به دو میلیون برسد و این جامعه SHIB باید حداقل 294.5 میلیون از این میم توکن را در اختیار داشته باشد.

این سرمایه گذار بیان کرد که اگر یک میلیون هولدر روزانه حدود 30 دلار SHIB ارسال کنند، در مجموع حدود یک تریلیون SHIB سوزانده خواهد شد.21.3 میلیون SHIB در بیش از 24 ساعت گذشته سوخته است.

شیبااینو

طبق داده‌های ارائه شده توسط Shibburn، طی بیست و چهار ساعت گذشته و چندین ساعت حدود21,234,881 میلیون توکن SHIB به کیف‌پول‌های خاموش ارسال شد و بنابراین برای همیشه از عرضه در گردش حذف شد.

شیبااینو

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی