|

سیگنالی کارآمد!

آیاواقعا باید شیبااینو را فروخت؟

SHIBAINU

شیبا اینو در سال 2021 به دلیل هیاهوی رسانه های اجتماعی و جامعه رو به رشدی که اکنون بیش از 1.1 میلیون دارنده دارد، اما...

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-شیبا اینو در سال 2021 به دلیل هیاهوی رسانه های اجتماعی و جامعه رو به رشدی که اکنون بیش از 1.1 میلیون دارنده دارد، اوج گرفت. اما سرمایه گذاری زودگذر است، زیرا بارها در فضای کریپتو و بازار سهام شاهد آن بوده ایم که یک ارز به طور ناگهانی ریزش ‌می کند.

یکی از نگرانی‌های بزرگ‌تر شیبااینو، عدم استفاده از ابزار واقعی و تمایز مبتنی بر بلاک چین توسط Shiba Inu باشد. توسعه‌دهندگان تلاش می‌کنند تا با بازی‌های شیباریوم و NFT در بلاک چین به این پروژه کمک کنند. اما این تنها پروژه با بازی های ساخته شده بر روی بلاک چین نیست.

در حال حاضر، Shiba Inu صرفاً یک توکن برای پرداخت است و هیچ چیز خاص یا متفاوتی در مورد توکن دیجیتالی که برای پرداخت برای کالاها و خدمات استفاده می شود وجود ندارد.همچنین ممکن است و بیشتر نگرانی‌ها این است کشی با اینا بلاکچین اختصاصی خود را ندارد و اگر بخواهیم منصف باشیم، تعداد بازرگانانی که SHIB را می پذیرند از اکتبر به صورت درصدی افزایش یافته است و "خرده فروشان"،در بیش از 40 صرافی نقطه ای/کریپتو هستند.

نکته این است که SHIB استفاده بسیار محدودی در خارج از صرافی‌های ارزهای دیجیتال دارد.آیا در حال حاضر باید روی 1000 دلار در شیبا اینو سرمایه گذاری کرد؟ قبل از اینکه به شیبا اینو فکر کنی، باید این را درنظربگیرید که تیم تحلیلگران به تازگی 10 سهام برتر را که برای سرمایه گذاران مفید می باشد را فاش کردند  ولی شیبا اینو جز  آن ها نبود.

و این تحلیلگران حدود دو دهه است که همچین پیش بینی می کنند و نتیجه خوبی را شاهد می شوند اما متاسفانه خبری از شیبااینو در این ۱۰ ارزنیست فعلاً باید منتظر باشیم که ببینیم شیبا اینو SHIBAINU هدف و مقصد بعدیش  چیست!

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی