|

رالی قوی؟

خرید یا فروش تهاجمی دوج کوین؟

DOGCOIN

پس از ورود گاوها، انتظار یک رالی بزرگ است که می تواند به سمت چنددلار حرکت کند ؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- دوج کوین Dogecoin (DOGE) برای یک رالی قوی آماده شده است، اما ابتدا باید با حیاتی ترین نیروها روبرو شود، زیرا بازارهای جهانی به همه دارایی ها فشار می آورند و ازحالت ریسک خارج می شوند، زیرا شرایط امروز و فردا می تواند نقطه عطفی در تشدید جنگ بین روسیه و اوکراین باشد.از آنجایی که شاخص های دنباله دار برای مقابله با آن بسیار بزرگ هستند، DOGE به سمت حمایت ثابت در 0.1357 دلار کاهش می یابد.

پس از ورود گاوها، انتظار یک رالی بزرگ است که می تواند تا 40 درصد به سمت 0.19 دلار حرکت کند.وقت آن رسیده که گاوها یک قدم به عقب برگردند چون Dogecoin تحت فشار است زیرا فضای کلی ارزهای دیجیتال به بازارهای جهانی می پیوندد که در یک لحظه مهم در توسعه روسیه و اوکراین به لرزه در آمده اند. از آنجایی که تمرینات ارتش روسیه در نزدیکی مرز اوکراین قرار است فردا پایان یابد، لحظه ای حیاتی برای تهاجم احتمالی که پیش از آن انجام می شود.

دوج کوین

این امر بازارها را در معرض خطر قرار می دهد و سهام اتحادیه اروپا را بیش از 3 درصد کاهش می دهد.این احساس ریسک بر عملکرد قیمت DOGE با پایین‌ترین سطح هفته گذشته در حال آزمایش است و با استفاده از سطح ابتدایی از یکشنبه در 0.1594 دلار کاهش می‌یابد، جایی که میانگین متحرک ساده 55 روزه و سطح تاریخی محوری رد قاطعانه را به سمت بالا ارائه کردند.

و انتظار می رود این روند نزولی ادامه یابد و به سمت 0.1357 دلار نزول کند، که قبلاً حمایت خود را در پایان ژانویه ثابت کرده بود انتظار داشته باشید که گاوها از فرصت استفاده کنند و یک رالی را رهبری کنند که پس از فروکش کردن لفاظی های ژئوپلیتیکی و سرد شدن، می تواند تا 40 درصد به 0.19 دلار جهش کند.

در صورتی که روسیه وارد جنگ با اوکراین شود، انتظار داشته باشید که این امر باعث فرار سرمایه گذاران از بازارها و فروش زیاد در سراسر جهان شود. برای DOGE این بدان معناست که می‌تواند 24 درصد دیگر از 7 درصد پیش‌بینی‌شده برای امروز را ذخیره کند.

این اقدام قیمت DOGE را به حدود 0.1030 دلار کاهش می‌دهد، جایی که سطح پشتیبانی ماهانه S1، خط روند نزولی قرمز و سطح روان‌شناختی 0.1000 دلار قرار دارد - سه عنصری را ارائه می‌دهند که می‌توانند باعث کاهش قیمت شوند.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی