|

قیمت دلار، سکه و درهم بر مدار صعودی

پیام هسته ای وزارت خارجه به بازار ارز؛ دلار کانال 27 هزار تومان را فتح کرد

قیمت دلار

اظهارات خطیب زاده درباره مذاکرات هسته ای امروز در بازار ارز تهران برجسته بود سخنگوی وزارت خارجه مذاکرات را سخت و پیچیده ارزیابی کرد

لینک کوتاه کپی شد

قیمت دلار در بازار ارز امروز دوشنبه 25 بهمن 1400 توانست به راحتی از کانال 27 هزار تومان عبور کند. نرخ دلار امروز 27 هزار و 300 تومان بود که نسبت روز گذشته 330 تومان افزایش را نشان می دهد. قیمت دلار در نیمه معاملات امروز بار دیگر رشد کرد و بر روی 27 هزار و 310 تومان  ایستاد. در بازار متشکل ارزی هم امروز قیمت دلار  به روند افزایشی روز گذشته ادامه داد و با 76 تومان رشد به 25 هزار و 225 تومان رسید.

به گزارش «شایانیوز»، اقتصادنیوز در گزارش امروز خود قیمت دلار را صعودی پیش بینی کرده  و اعلام کرده بود اگر امروز قیمت دلار  در مرز 27 هزار و 200 تومان باقی بماند  این امر می تواند خریداران بیشتری را روانه بازار کند.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی چند؟ 

صرافی ملی تهران امروز  در ساعت 11:41 دقیقه ؛ قیمت جدید خرید و فروش دلار را اعلام کرد. نرخ خرید دلار امروز 25 هزار و 79 تومان و فروش آن 25 هزار و 331 تومان می باشد. همچنین بر اساس نرخ اعلامی این صرافی قیمت خرید یورو  با 28 هزار و 755 تومان و قیمت فروش آن با 29 هزار و 44 تومان معامله شد. 

قیمت درهم بر مدار صعود

قیمت درهم در بازار امروز در مسیر صعود پیش رفت. نرخ حواله درهم در بازار امروز 7 هزار و 400 تومان بود که نسبت به روز گذشته 60 تومان بالا رفته بود. با ضرب کردن قیمت درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (3.673) عدد  27 هزارو 180 تومان به دست می‌آمد که نسبت به قیمت دلار در بازار پایین تر بود 

حباب قیمت سکه کوچک شد 

قیمت اونس طلا  در ابتدای معاملات بازار امروز 5 دلار  افت کرد  و بر روی 1854 دلار قرار گرفت اما در نیمه روز این فلز گران بهای جهانی بر روی 1858 دلار ایستاد که نسبت به روز شنبه تفاوت چندانی نداشت. قیمت طلا و سکه هم در بازار ایران در واکنش به روند صعودی قیمت دلار ؛ بر مدار افزایش قرار گرفت. 

قیمت طلا 18 عیار امروز 2 هزار و 300 تومان گران شد و به 1 میلیون و 214 هزار و 600 تومان رسید. قیمت سکه هم امروز به سرعت افزایشی خود افزود . این فلز زرد رنگ امروز با 12 میلیون و 150 هزار تومان معامله شد که نسبت به دیروز رشد 55 هزار تومانی را نشان می دهد. با احتساب قیمت 27 هزار و 310 تومان برای دلار، اندازه قیمت واقعی سکه 11 میلیون و 946 هزار تومان به دست آمد و  حباب آن 1.71  درصد به دست می‌آمد.  که نسبتا کوچک بود. 

پیام هسته ای وزارت خارجه به بازار دلار 

اظهارات خطیب زاده درباره مذاکرات هسته ای برجام امروز در بازار ارز تهران برجسته بود. سخنگوی وزارت خارجه ایران مذاکرات را  سخت و پیچیده ارزیابی کرد و گفت در مذاکرات وین بن بستی  وجود ندارد. خطیب زاده در باره زمان توافق  بیان کرد: اگر طرف های مذاکره کنند به حقوق ایران احترام بگذارند؛  همین فردا توافق صورت می گیرد. زمان رسیدن به توافق رابطه معکوس با اراده آمریکا و طرف غربی دارد. این توافق منتظر تصمیمات سیاسی طرف مقابل مانده است.طبق گفته سخنگوی وزارت امور خارجه ایران:، مذاکرات تبادل زندانیان از طریق میانجی و کانال های غیرمستقیم در حال انجام است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها