|

شیبااینو در منطقه حساس!

تغییراتی مهم از شیبااینو!

SHIBAINU

قیمت شیبا اینو در چند ماه گذشته روند نزولی آهسته ای داشته است. با این حال، به نظر می رسد که همه چیز در حال تغییر است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-قیمت شیبا اینو در چند ماه گذشته روند نزولی آهسته ای داشته است. با این حال، به نظر می رسد که همه چیز در حال تغییر است، زیرا SHIB یک پایه را تعیین می کند، که نشان می دهد روند نزولی به پایان رسیده است. قیمت شیبا اینو برای جمع آوری نقدینگی قیمت شیبا اینو در 4 دسامبر و 20 دسامبر 2021، دو نوسان پایین را در 0.0000287 دلار تعیین کرد.

بر خلاف راه‌اندازی معمول سه گانه پایین، ضربه سوم روی این سطح پشتیبانی نتوانست نگه داشته شود و یک نوسان پایین در 0.0000254 دلار ایجاد کند.شکل گیری تکنیکال یک الگوی معکوس پایین است و نشانه شروع یک روند صعودی است. در آینده، سرمایه‌گذاران می‌توانند انتظار داشته باشند SHIB شاهد روند صعودی باشد که آن را پس از صعود 12 درصدی به 0.0000327 دلار برساند. رفع این مانع راه را برای آزمایش مجدد 0.0000392 دلار باز می کند و شیبا را به 35 درصد می رساند.

شیبااینو

جالب اینجاست که این سطح یک سد مقاومت هفتگی است و جایی که SHIB در اواخر سال 2021 بالاترین حد برابری را تعیین کرد. بنابراین، بازارسازان احتمالاً SHIB را تحت فشار قرار خواهند داد تا این مانع را برطرف کند و نقدینگی توقف خرید را که بالای آن باقی مانده است، جمع آوری کند.از سوی دیگر، اگر قیمت شیبا اینو نتواند بالاتر از سطح حمایت هفتگی در 0.0000283 دلار باقی بماند، نشان دهنده یک کمپ ضعیف صعودی است. این توسعه می تواند SHIB را به 0.0000273 دلار کاهش دهد.

اگرتوکن میم یک کندل چهار ساعته در زیر این مانع ایجاد کند، پایین‌تر را ایجاد می‌کند، که نفع خرس‌ها را منحرف می‌کند و تز صعودی را باطل می‌کند. در چنین حالتی، قیمت شیبا اینو می‌تواند دوباره به نوسان 0.0000254 دلاری خود بازگردد و بازگشت دیگری را انجام دهد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها