|

شیبااینو وقت خرید؟

وضعیت پراز ابهام شیبااینو و رقبایش!

SHIBAINU

قیمت بیت کوین امروز به زیر 43000 دلار کاهش یافت اکنون محبوب ترین و بزرگترین توکن دیجیتال جهان با حدود 0.5 درصد کاهش در 42873 دلار در حال…

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-قیمت بیت کوین امروز به زیر 43000 دلار کاهش یافت اکنون محبوب ترین و بزرگترین توکن دیجیتال جهان با حدود 0.5 درصد کاهش در 42873 دلار در حال معامله میباشد. بیت کوین از ابتدای سال جدید (از سال تا به امروز یا YTD) تقریباً 7 درصد سقوط کرده است.

در همین حال، طبق داده های CoinGecko، ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال امروز در 2.19 تریلیون دلار ثابت است.اتر، توکن مبتنی بر بلاک چین اتریوم و دومین ارز دیجیتال بزرگ، طبق آمار CoinDesk به قیمت 3323 دلار رسید. از سوی دیگر، قیمت‌های Dogecoin بیش از 4 درصد کاهش یافت و به 0.17 دلار رسید، در حالی که Shiba Inu تقریباً 2 درصد سقوط کرد و به 0.000030 دلار رسید.

به طور مشابه، بایننس کوین با 495 دلار اندکی کاهش یافت.عملکرد سایر ارزهای دیجیتال با هم متفاوت بود زیرا Solana، XRP، Litecoin، Polkadot، Stellar، Terra، Tether نیز طی 24 ساعت گذشته کاهش یافتند، در حالی که Cardano، Polygon، Uniswap با سود وارد معامله شدند.هفته گذشته، ایلان ماسک توییت کرد که تسلا ارز دیجیتال مبتنی بر میم  یعنی دوج کوین را به عنوان روش پرداخت برای کالاهای خود مانند سگک کمربند «گیگا تگزاس» و مدل‌های مینی خودروهای الکتریکی می‌پذیرد.

این اقدام که قیمت‌های dogecoin را 14 درصد افزایش داد.در یک خبر دیگر، بلومبرگ بیان کرد که Walmart Inc در حال آماده شدن برای ایجاد ارز دیجیتال و مجموعه ای از توکن های غیرقابل تعویض (NFT) است که در دفتر ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده ثبت شده است.

این خرده‌فروش در ماه دسامبر به دنبال چندین علامت تجاری جدید بود که نشان می‌دهد قصد دارد کالاهای مجازی مانند لوازم الکترونیکی، دکور، اسباب‌بازی، کالاهای ورزشی و محصولات مراقبت شخصی بسازد و بفروشد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی