|

هیولای متاورس!

شیبااینو برنده هیولایی شد؟

SHIBAINU

آیا شیبا اینو می تواند یک برنده هیولا متاورسی باشد؟

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز-اگر در سال 2021 دنیای ارزهای دیجیتال به برترین ها هدیه می دادند این پاداش باید به شیبا اینو (CRYPTO: SHIB)  تعلق می‌گرفت. هیچ توکن دیجیتالی دیگری به اندازه سود شیبا اینو در سال گذشته سودی دریافت نکرده است.زمانی که فیس‌بوک در اواخر اکتبر تغییر نام خود را به Meta Platforms اعلام کرد، ما شاهد نوعی شیدایی متاورس بودیم.

علاقه سرمایه گذاران به سهامی که می توانند از متاورس سود ببرند، به شدت افزایش یافته است.اما در حالی که این ارزهای دیجیتال متاورس در حال افزایش بودند، شیبا اینو در حال غرق شدن بود. توکن میم به طور کلی در شلوغی متاورس گم شده بود.

با این حال، به نظر می رسد که این فقط یک وضعیت موقتی خواهد بود.مقاله Kusama's Medium که در 26 نوامبر ارسال شد و چشم انداز آینده شیبا اینو را مشخص کرد. از سرمایه‌گذار معروفی پرسیدند شیبا چه می شود؟ و پاسخ او این بود که مقصد شیبا اینو متاورس است. 

شیبا اینو در حال حاضر دو گام بزرگ رو به جلو در دستیابی به چشم انداز بیان شده کوساما برداشته است.پست Kusama's Medium اشاره کرد که یک استودیوی AAA (یعنی استودیوی با سابقه چشمگیر در توسعه بازی‌های چند میلیون دلاری) نیز ساخته شده است. در 7 دسامبر، هویت آن استودیو فاش شد.

استودیو Playside اعلام کرد که قراردادی هشت ماهه با Shiba Inu Games امضا کرده است تا «توسعه یک کارت جمع‌آوری چند نفره که قرار است بر روی پلتفرم‌های مختلف منتشر شود» را بسازد.Playside به‌عنوان بزرگ‌ترین توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی که به صورت عمومی معامله می‌شوند در استرالیا رتبه‌بندی می‌شود. بیش از 50 بازی، از جمله چندین بازی با استودیوهای بزرگی مانند دیزنی، پیکسار، برادران وارنر و نیکلودئون توسعه داده است.

برنده متاورس هیولایی؟

بازی‌ای که Playside برای Shiba Inu Games در حال توسعه است، برای استفاده در موبایل هدف قرار خواهد گرفت و مبتنی بر بلاک چین نخواهد بود. با این حال، کوساما اظهار داشت که این بازی به طور انحصاری به تیم غیرمتمرکز Shiba Inu برای ادغام در راه حل لایه 2 Shibarium که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است، خواهد داشت. در نهایت، به متاورژن خود شیبا اینو "Oshiverse" تبدیل می شود.از سوی دیگر، این امکان وجود دارد که Oshiverse واقعاً بتواند قابلیت های منحصر به فردی را ارائه دهد. آیا شیبا اینو یک برنده متاورس هیولایی خواهد بود؟ شاید در نهایت دست یابد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    منبعت چیه؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها