|

رویدادی خارق العاده!

خروج شیبا از میم کوین؛حماسه ای در راه؟

SHIBAINU

ارز رمزنگاری شده Shiba Inu (SHIB) که به عنوان یک "میم" شروع شد، دیگر شوخی نیست؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-ارز رمزنگاری شده Shiba Inu قصد دارد «کارمزد گس» را کاهش دهد، با هدف راه‌اندازی بلاک چین خود انتظار می‌رود Shibarium عملکردهای جدیدی مانند کاهش هزینه‌های گس را در اختیار کاربران SHIB قرار دهد.ارز رمزنگاری شده Shiba Inu (SHIB) که به عنوان یک "میم" شروع شد، دیگر شوخی نیست. ارزش SHIB به عنوان «قاتل دوج کوین» در سال 2021 افزایش یافت، اما به نظر می رسد توسعه دهندگان SHIB می خواهند با راه اندازی بلاک چین خود به نام Shibarium، لقب میم کوین «memecoin» را کنار بگذارند.

Shibarium قصد دارد به کاربران SHIB قابلیت های جدیدی مانند کاهش هزینه های گس را در اختیار قرار دهند. هزینه گس برای پردازش و اعتبارسنجی تراکنش‌ها در یک اکوسیستم رمزنگاری پرداخت می‌شود که یک مشکل بزرگ برای بلاک چین می باشد.سازندگان Shiba Inu می‌خواهند توکن مستقل خود را روی بلاک چین به نام SHI راه‌اندازی کنند که هزینه‌های گس خود را در سایت اجرا می‌کند. این در واقع می تواند به عملکرد شبکه کمک کند و همچنین SHIB را به عنوان یک ارز دیجیتال مهم معرفی کند.

تاریخ دقیقی برای راه اندازی توسعه جدید وجود ندارد.بنیانگذار شیبا اینو، ریوشی در مدیوم نوشت: «من قبلاً با یک تیم بلاک چین بسیار ماهر صحبت کرده‌ام که داوطلبانه برای ایجاد و غیرمتمرکز کردن کامل آن برای اکوسیستم شیبا، داوطلب شده‌اند.لازم به ذکر است که در حال حاضر Shiba Inu بر روی بلاک چین اتریوم کار می کند و با افزایش طرفداران  Shiba Inu، سرمایه‌ گذاران می ترسند که کاربران در معاملات خود از شیبا استفاده نکنند.

در حال حاضر هر تراکنش روی اتریوم بیش از 9.1 دلار هزینه دارد و شیباریوم قصد دارد این میزان را تا حد امکان پایین بیاورد. در همین حال، وب‌سایت ردیابی قیمت ارزهای دیجیتال CoinMarketCap اعلام کرد که SHIB پربازدیدترین رمزارز در سال 2021 بود و از ارزهایی مانند بیت‌کوین و حتی اتریوم پیشی گرفت.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    درود بر شیبا به امید دوصفر دیگر

  • علیرضا ارسالی در

    سلام وخسته نباشید امیدوارم درست باشه زنده باد شیبا اینو🙋‍♂️

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها