|

دلیل این رقابت تنگاتنگ؟

جنجال بین شیبااینو و دوج کوین!

DOGCOIN SHIBAINU

آیا Shiba Inu می تواند در سال 2022 از Dogecoin پیشی بگیرد؟

لینک کوتاه کپی شد

 شایانیوز-شیبا(CRYPTO:SHIB) و Dogecoin (CRYPTO :DOGE) هر دو سوار بر موج محبوبیت ارزهای دیجیتال شده‌اند. این توکن‌های میم محبوب سال گذشته به شدت افزایش یافتند  و در بین بزرگترین ارزهای دیجیتال جای گرفتند

.شیبا اینو رقیب قدیمی خود را در سودهای سالانه شکست داد و 45,000,000 درصد افزایش یافت. Dogecoin "فقط" 2900٪ صعود کرد. اما شیبا اینو عقب ترازآن می باشد و شیبا سیزدهمین ارز دیجیتال بزرگ جهان است در حالی که دوج کوین دوازدهمین ارز دیجیتال بزرگ است.Dogecoin همچنین از نظر ارزش توکن های شخصی، Shiba Inu را شکست می دهد. ارزش آن حدود 15 سنت، در حالی که شیبا اینو با کسری از سنت معامله میشود.

با توجه به محبوبیت شیبا اینو و حمایت قوی جامعه، آیا می تواند امسال از قیمت Dogecoin بالاتر رود؟ آیا می تواند از ارزش بازار Dogecoin پیشی بگیرد؟ برخی سرنخ ها را بررسی خواهیم کرد.بنابراین، شیبا اینو دقیقا چیست؟ این توکنی است که بر روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است. شیبا اینو خود یک بلاک چین نیست و نمی‌تواند میزبان قراردادهای هوشمند باشد. بنابراین، کاربران نمی‌توانند برای برنامه‌های غیرمتمرکز به Shiba Inu بروند که به آنها اجازه می‌دهد بیمه بخرند یا سرمایه‌گذاری‌های خود را مدیریت کنند.

در عوض، سرمایه‌گذاران می‌توانند Shiba Inu را بخرند و دارایی‌های خود را برای درآمد غیرفعال به اشتراک بگذارند - یا از توکن‌های خود به عنوان روش پرداخت در برخی از بازرگانان استفاده کنند.برخلاف Shiba Inu، Dogecoin یک ارز و یک بلاک چین است. اما مانند Shiba Inu، کاربردهای دنیای واقعی Dogecoin به شرط بندی و پرداخت محدود می شود. بنابراین، به نظر منصفانه است که این دو را با هم مقایسه کنیم - و در نظر بگیریم که آیا شیبا اینو توانایی پیشی از دوج کوین را دارد یا خیر؟

امروزقیمت شیبا اینو حدود 0.00002949 بود و اگر دوبرابر شود به 0.00005898 میرسد و بسیار کمتر از قیمت Dogecoin  است. اما ارزش بازار Shiba Inu به بیش از 32 میلیارد دلار میباشد. در حال حاضر، شیبا اینو از نظر ارزش بازار از Dogecoin جلوتر است. و آن را به نهمین ارز دیجیتال بزرگ از نظر ارزش بازار پس از ریپل میشناسند و ممکن است شیبا اینو بتواند Dogecoin را از نظر ارزش بازار شکست دهد.اما از نظر قیمت  تقریبا غیرممکن به نظر می رسد که Shiba Inu بتواند Dogecoin را شکست دهد.

وقتی نوبت به سود کلی می‌رسد، ممکن است شیبا اینو راحت‌تر از دوج کوینسودهی داشته باشد این صرفاً به این دلیل است که برای دارایی‌هایی که ارزش کمتری دارند.بنابراین، شیبا اینو می تواند Dogecoin را ازنظر درصد سود یا ارزش بازار شکست دهد. 

آیا این بدان معناست که باید روی شیبای محبوب  سرمایه گذاری کنید؟ نه. چند دلیل وجود دارد که چرا از شیبا اینو اجتناب کنم. فرصت‌های زیادی برای ارزهای دیجیتال دیگر وجود دارد که برای سال 2022 بسیار امیدوارکننده‌تر به نظر می رسد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها