|

سیگنالی کارآمد!

بیت کوین خرید یا فروش؟

bitcoin

به نظر می رسد که قیمت بزرگترین ارز دیجیتال پس از یک نزول تقریباً یک هفته ای که یکی از بدترین شروع ها برای بیت کوین در سال جدید بوده....

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-به نظر می رسد که قیمت بزرگترین ارز دیجیتال پس از یک نزول تقریباً یک هفته ای که یکی از بدترین شروع ها برای بیت کوین  در سال جدید بوده، تثبیت شده است.قیمت بیت کوین در روز یکشنبه، پس از شکستن یک زنجیره باخت شش روزه به زیر سطح روانشناختی کلیدی 40000 دلار سقوط کرد که برخی از تحلیلگران ارزهای دیجیتال هشدار داده بودند که ممکن است فشار فروش شدیدتر شود و ریزش کند.

بیت کوین

زمان انتشار، بیت کوین (BTC) در حدود 42100 دلار تغییر کرد که بر اساس قیمت گذاری CoinDesk، 2 درصد در 24 ساعت گذشته افزایش کمی داشت.ارزدیجیتال در طولانی‌ترین دوره از سال 2018 در آستانه باخت بود، اما قیمت آن در روز شنبه تغییر کرد و سود ناچیزی داشت و از آن زمان در مسیر صعودی باقی مانده است.قیمت از سپتامبر 2021 به زیر 40,000 دلار نزول نکرده بود و از بالاترین رکورد تاریخی نزدیک به 69,000 دلار در نوامبر گذشته بود بنابراین حدس و گمان هایی وجود دارد که کاهش قیمت به زیر 40,000 دلار ممکن است باعث کاهش تعدیل بیشتر شود.

شرکت تجارت ارز دیجیتال QCP Capital در سنگاپور یکشنبه در کانال تلگرامی خود نوشت: «اگر بازار در این سطوح استقرار داشته باشد، ممکن است به آن فشار کوتاهی که خیلی صبورانه منتظرش بودیم دچار شویم.ژانویه معمولاً یک ماه ضعیف برای بیت‌کوین میباشد.

بزرگترین ارز دیجیتال هنوز در سال ۲۰۲۲ تا کنون ۹ درصد کاهش داشته است.هفته گذشته با انتشار صورتجلسه فدرال رزرو که نشان می داد مقامات بانک مرکزی ایالات متحده شروع به بحث در مورد اینکه آیا گام های تهاجمی تری برای مقابله با نرخ تورم که اکنون به بالاترین حد خود در تقریباً چهار دهه گذشته رسیده است یا خیر، بازار را متلاطم کرد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها