|

سقوط بیت کوین و اتریوم!

زمان سرمایه گذاری بیت کوین و اتریوم؟

bitcoin

بیت کوین و اتریوم در حال سقوط هستند: آیا اکنون زمان سرمایه گذاری است؟

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-چند ماه گذشته روزهای سختی برای بیت کوین (CRYPTO:BTC) و اتریوم (CRYPTO:ETH) بود.پس از رسیدن به بالاترین رکورد در ماه نوامبر، هر دو ارز رمزپایه در سراشیبی قرار گرفتند. بیت کوین از زمان اوج خود بیش از 36 درصد کاهش یافته است و اتریوم از زمان اوج خود نزدیک به 30 درصد سقوط کرده است.

عوامل متعددی وجود دارد که می‌تواند به این فروش اخیر دامن بزند، از جمله اخباری مبنی بر اینکه فدرال رزرو ممکن است نرخ‌های بهره را در ماه‌های آینده افزایش دهد، و همچنین تعطیلی اخیر اینترنت در قزاقستان - کشوری کلیدی برای استخراج بیت‌کوین.در حالی که این کاهش شدید ممکن است نگران کننده باشد، به خاطر داشته باشید که در برخی موارد، کاهش قیمت فرصتی هوشمندانه برای سرمایه گذاری مقرون به صرفه است.

بیت کوین و اتریوم دو ارز دیجیتال گران قیمت هستند که به ترتیب حدود 41700 دلار برای هر توکن و 3200 دلار برای هر توکن قیمت دارند. اما هردو نسبت به قیمت بالای 70000 دلاری و 4900 دلاری بسیار عقب هستند.

آیا بیت کوین و اتریوم سرمایه گذاری های خوبی هستند؟

وقتی قیمت‌ها در طول رکود بازار کاهش می‌یابد، صرفاً به دلیل مقرون به صرفه بودن سرمایه‌گذاری‌ها می‌تواند وسوسه انگیز باشد. اما قبل از خرید، مهم است که مطمئن شوید که آنها سرمایه گذاری مناسبی برای شما هستند. مانند همه ارزهای دیجیتال، بیت کوین و اتریوم هنوز در حد حدس و گمان هستند - به این معنی که هیچ کس به طور قطع نمی داند که در بلندمدت چگونه عمل خواهند کرد. گفته می شود، هر دو دارای مزایای قوی هستند که می تواند به موفقیت آنها در طول زمان کمک کند. 

برای مثال، بیت‌کوین به‌گونه‌ای طراحی شده است که ذخیره‌کننده ارزش و محافظ تورم باشد. در حالی که هیأت منصفه هنوز در مورد اینکه بیت کوین چقدر در محافظت در برابر تورم موثر است خارج است، با ادامه افزایش تورم، سرمایه گذاران بیشتری به بیت کوین به عنوان یک سرمایه گذاری بلندمدت نگاه می کنند. همچنین به عنوان نوعی پرداخت، همچنان در حال جلب توجه است وحتی درحال تبدیل شدن به پول قانونی در السالوادور میباشد.

اتریوم همچنین برای رشد بیشتر در سال 2022 آماده است زیرا به ارتقای اتریوم 2.0 خود منتقل می شود، که شبکه را سریع تر، انرژی کارآمدتر و استفاده مقرون به صرفه تر می کند. این به‌روزرسانی نه تنها مقیاس‌پذیری اتریوم را آسان‌تر می‌کند، بلکه به آن کمک می‌کند تا با رقبای جوان‌تری مانند کاردانو و سولانا همگام شود.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها