|

توصیه معاملات پرسود!

توصیه رمزارزی برای پرقدرت بودن در2022!

arzdigital

هیچ‌کس نمی‌تواند نوسانات بازار رمزارزها را پیش‌بینی کند. پس اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز-باتوجه به گفته های ارزنو هیچ‌کس نمی‌تواند نوسانات بازار رمزارزها را پیش‌بینی کند. پس اولین نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که تمام پس‌انداز خود را وارد بازار نکنید. برای مثال اگر ۵ هزار دلار سرمایه دارید، بهتر است ۳ هزار دلار آن را وارد بازار کرده و بقیه را در دیگر بخش‌های اقتصادی سرمایه‌گذاری کنید.

نکته بعدی اینکه از اندیکاتورهای زیادی برای تحلیل استفاده نکنید. تعداد زیادی اندیکاتورهای تحلیلی وجود دارد و بهترین تریدرها اینقدر تجربه دارند که بدانند تحلیل درست بازار خیلی مهم‌تر از انتخاب اندیکاتور است. در تحلیل روش درست و غلط وجود ندارد و برای پایین آوردن خطا نباید بیشتر از ۵ اندیکاتور را به‌طور هم‌زمان بررسی کنید.

همه تریدرها گاهی دچار خطا می‌شوند و نکته مهم اینجاست که بعد از یک معامله اشتباه سریع اقدام نکنید و کمی منتظر بمانید تا ازنظر روانشناسی آماده شروع مجدد شوید.

لازم است بدانید که بازار ارزهای دیجیتال همیشه ریسک دارد و قانون اصلی این است که همه قانون‌های زمانی شکسته می‌شوند. سعی کنید تا می‌توانید دانش خود را برای تحلیل بازار بالا ببرید و کورکورانه از اینفلوئنسرها پیروی نکنید. این کار شاید یک یا دو بار سودده باشد، اما در درازمدت منجر به ضرر مالی شما خواهد شد.

آخرین اخبار رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال شایانیوز بخوانید.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها